نمایش و بررسی «کمپ ایکس ری» در «سینما روایت»

نمایش و بررسی «کمپ ایکس ری» در «سینما روایت»

خبرگزاری تسنیم: فیلم سینمایی «کمپ ایکس ری» با بازی پیمان معادی در بیست و پنجمین جلسه سینما روایت اکران و بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرداختن به عوامل ایجاد حادثه یازده سپتامبر و جریانی که بعد از آن به نام مبارزه با تروریسم شکل گرفت، یکی از موضوعات مورد علاقه هالیوود به شما می‌رود. لشکر کشی آمریکا به افغانستان و عراق که منجر به جنگ‌های طولانی مدت و بی‌حاصلی شده است، در سینمای آمریکا بازخورد‌های زیادی داشته است. از نشان دادن شجاعت و میهن پرستی سربازان آمریکایی تا خوی وحشی‌گری تروریست‌هایی که هدفی جز ضربه زدن به امنیت و منافع آمریکا ندارند.

موج این گونه فیلم‌ها که بعد از سال 2001 به اوج خود رسید بود، هم اکنون با جریانی نو که نگاهی انتقادی به ادعای مبارزه با تروریسم دارند، روبرو شده است.
پی‌تر ستلر کارگردان آمریکایی در تولید اولین فیلم بلند خود، به سراغ داستانی از همین جنس رفته است. «کمپ ایکس ری» محصول سال 2014 ایالات متحده، با حضور بازیگرانی چون پیمان معادی و کریستین استوارت تولید شده است.

سینما روایت، این فیلم را اکران و مورد بررسی قرار خواهد داد. بیست و پنجمین جلسه سینما روایت، روز یکشنبه 2 آذر، راس ساعت 17 در مجتمع فرهنگی اسوه واقع در خیابلان انقلاب اسلامی نبش بهار جنوبی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران