بازرسی کل کردستان موضوع مرگ نوزاد مریوانی را پیگیری می‌کند

بازرسی کل کردستان موضوع مرگ نوزاد مریوانی را پیگیری می‌کند

خبرگزاری تسنیم: بازرس کل استان کردستان با اشاره به انتشار گزارش مرگ نوزاد مریوانی در خبرگزاری تسنیم گفت: گروه فرهنگی اجتماعی بازرسی کل استان کردستان موضوع مرگ نوزاد مریوانی را پیگیری می‌کند.

سید محمدمهدی طباطبایی‌مهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با اشاره به انتشار گزارش خبرگزاری تسنیم با عنوان «مرگ غم‌انگیز نوزاد مریوانی که 19 سال برای دنیا آمدنش انتظار کشیدند» اظهار کرد: گروه فرهنگی اجتماعی بازرسی کل استان کردستان موضوع مرگ نوزاد مریوانی را پیگیری می‌کند.

وی گفت: بازرسی کل استان کردستان این واقعه را بررسی کرده و نتایج بررسی‌ها را پس از نهایی شدن تحقیقات و حصول نتیجه در صورت نیاز به اطلاع عموم می‌رساند.

بازرس کل استان کردستان با اشاره به وظایف سازمان بازرسی خاطر نشان کرد: شهروندان چنانچه از نحوه ارائه خدمات وزارتخانه، اداره، شرکت دولتی یا موسسه مأمور به خدمت عمومی در زمینه‌های نقض قوانین، عدم انجام وظیفه، اطاله رسیدگی، عدم پاسخگویی یا ضعف در ارائه خدمات شکایتی داشته و  شخصاً ذینفع آن بوده و از این سازمان خواهان رسیدگی برای احقاق حق خود باشند می‌توانند شکایت خود را به سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور ارسال کنند.

وی گفت: کسانی هم که به عنوان یک شهروند آگاه با حس مسئولیت اجتماعی از سوء جریان اداری نظیر تضییع اموال عمومی، دولتی، منابع طبیعی و محیط زیست، وجود فساد و جرم و یا دیگر تخلفات اداری اطلاعاتی دارند، می‌توانند شکایت و یا اطلاعات خود از این گونه سوء جریانات را با توجه و رعایت نکات لازم به سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور ارسال کنند تا وفق مقررات به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon