کشته شدن ۲ عضو انصار بیت‌المقدس و بازداشت ۳۱ تن در شیخ زوید

کشته شدن 2 عضو انصار بیت‌المقدس و بازداشت 31 تن در شیخ زوید

خبرگزاری تسنیم:در جریان عملیات ارتش مصر در جنوب شیخ زوید واقع در سینا، دو فرد مسلح از اعضای جماعت انصار بیت المقدس به قتل رسیده و ۳۱ نفر دیگر نیز در این عملیات بازداشت شدند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری آناتولی، «ابراهیم محلب» گفت که کنفرانس حمایت از اقتصاد مصر بنا به دعوت ملک عبد الله بن عبد العزیز پادشاه عربستان سعودی در تاریخ 13 تا 15 مارس (22 تا 24 اسفند) برگزار می شود و برای این منظور از دو شرکت بزرگ جهانی متخصص در زمینه برگزاری کنفرانس های اقتصادی، بازاریابی، تبلیغات و اطلاع رسانی کمک گرفته شده است.
بر اساس این گزارش، دولت مصر در ابتدا به دلیل انتقادها از عنوان این کنفرانس که ملک عبد الله آن را کنفرانس «کشورهای کمک کننده به مصر» نامگذاری کرده بود، این عنوان را به کنفرانس «شرکای توسعه» یا «دوستان مصر» تغییر داد اما در نهایت تصمیم گرفته شد به این کنفرانس عنوان «آینده مصر برای حمایت از اقتصاد» اطلاق شود.
محلب افزود که دولت برای برگزاری کنفرانس این کنفرانس خود را آماده کرده و طرح های زیادی در آن مطرح خواهد شد و راه برای بخش خصوصی جهت ارائه طرح های خود باز است.

زخمی شدن 3 سرباز در اثر انفجاری در العریش

امروز شنبه وقوع یک انفجار در ورودی شهر العریش واقع در شبه جزیره سینا باعث زخمی شدن 3 سرباز شد.
یک منبع امنیتی گفت که در جریان عبور یک دستگاه اتوبوس حامل سربازان در منطقه المیدان واقع در ورودی شهر العریش غربی، افراد ناشناس یک بمب دست ساز را منفجر کردند که در نتیجه آن سه سرباز زخمی شدند که جراحت یکی از آنها متوسط گزارش شده و دو نفر دیگر جراحت سطحی داشتند.
نیروهای امنیتی سریعا این مکان را محاصره کردند تا عاملان انفجار را تحت تعقیب قرار دهند و زخمی ها نیز به بیمارستان نظامی العریش منتقل شدند.

کشته شدن 2 عضو انصار بیت المقدس در شیخ زوید

شبکه اسکای نیوز گزارش داد که در جریان عملیات ارتش مصر در جنوب شیخ زوید واقع در سینا، دو فرد مسلح از اعضای جماعت انصار بیت المقدس به قتل رسیده و 31 نفر دیگر نیز در این عملیات بازداشت شدند.

سفرای جدید 7 کشور استوارنامه خود را تقدیم السیسی کردند

صبح امروز شنبه سفرای جدید 7 کشور اعم از ژاپن، چاد، کانادا، آلبانی، فرانسه، کوبا و پرو در دیدار با «عبد الفتاح السیسی» استوارنامه خود را تقدیم وی کردند.
«علاء یوسف» سخنگوی رسمی نهاد ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که سفرای جدید در حضور «سامح شکری» وزیر خارجه مصر با السیسی دیدار و استوارنامه خود را تقدیم وی کردند.
السیسی در این دیدار بر تمایل مصر به تقویت روابط دوجانبه با این کشورها در تمامی زمینه ها تاکید کرد.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان