اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از تحریم‌های دشمنان است

اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از تحریم‌های دشمنان است

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج سازندگی اصفهان گفت: تنها راه برون رفت از این شرایط اقتصادی، تحریم و فشارهای دشمنان، اقتصاد مقاومتی بوده که توسط رهبر فرزانه انقلاب بیان شد و بر آن تاکید شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرضا، سرهنگ سید حسین انوری ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شهرضا اظهار کرد: امام(ره) در 5 آذر سال 59 با تأسی از فرهنگ غنی عاشورایی و یاران امام حسین(ع) بسیج را تشکیل دادند.

وی افزود: بیشترین اسیران, شهدا، جانبازان، شهدای گمنام، جانبازان و معلولان در 8 سال دفاع مقدس از قشر بسیج هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی اصفهان با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌ها خود را نشان داده، گفت: امروز به تأسی از فرهنگ بسیجی گروه‌های مقاومتی در لبنان و سوریه شکل گرفته‌اند و مقابل استکبار ایستادگی می‌کنند.

وی بیان کرد: تنها راه برون‌رفت از این شرایط اقتصادی، تحریم و فشارهای دشمنان، اقتصاد مقاومتی بوده که توسط رهبر فرزانه انقلاب بیان شد و بر آن تاکید شده است.

سرهنگ انوری با اشاره به مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد: دشمنان قادر بر پیروزی بر ایران با استفاده از ابزارهای نظامی و فرهنگی نیستند.

وی افزود: قدرت نظامی ایران بالاست و در ایران تهاجم فرهنگی دشمن نیز کارساز نبوده و دشمنان در این راستا از قدرت و تهاجم اقتصادی استفاده کرده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی اصفهان با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی نیز در عرصه اقتصاد مقاومتی گفت: بسیج سازندگی به همراهی جهاد کشاورزی وسایر دستگاه‌ها در بخش تولید و ایجاد بستر تولید و کارآفرینی وارد شده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon