پدیده- ذوب آهن اصفهان؛ همه چیز تحت تاثیر دربی تهران

پدیده- ذوب آهن اصفهان؛ همه چیز تحت تاثیر دربی تهران

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال پدیده در دیداری حساس در هفته پایانی نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، تیم فوتبال پدیده در دیداری حساس در هفته پایانی نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌رود.

این دیدار که به میزبانی تیم اصفهانی برگزار می‌شود از چند جهت حساس است؛ از سویی دو تیم در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر دارای تغییر و تحولاتی به ویژه در کادر فنی خود بوده‌اند؛ ذوب آهن فصل را با یحیی گل محمدی آغاز کرده است و پدیده نیز به مرزبان اعتماد کرده و وی را جایگزین میثاقیانی کرده که موفق شد در کنار مرزبان پدیده را به لیگ برتر رهنمون کند.

از سوی دیگر ذوب آهن با وجود ارائه بازی‌های مناسب، نتوانسته امتیازات لازم را در این فصل از رقابت‌ها کسب کند و همین مسئله مصاف امروز دو تیم را بسیار حیاتی کرده است؛ ذوب آهن به دنبال این است تا با استفاده از امتیاز میزبانی تمامی امتیازات این دیدار را کسب کند و جایگاه خود را در جدول رده بندی لیگ برتر ارتقا دهد.

از سوی دیگر با وجود اینکه این هفته از رقابت‌ها تحت تاثیر داربی فردای آبی و قرمز تهرانی است، اما مصاف پدیده و ذوب آهن نیز شاید در کنار بازی روز گذشته نفت تهران و تراکتورسازی تبریز جزو سه بازی مهم این هفته است زیرا نتیجه این دیدار استخوان بندی جدول لیگ برتر را تا حد زیادی دگرگون می‌کند.

پدیده خراسان نیز در هفته‌های گذشته با وجود ارائه بازی‌های فنی، در ضربات پایانی موفق عمل نکرده است و در برخی از دیدارها نیز به زعم مرزبان داوری بر علیه این تیم بوده و مانع نتیجه گیری شده است.

پدیده در حالی امروز به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌رود که بازیکن و کاپیتان محجوب خود یعنی رضا عنایتی را در اختیار ندارد و باید روی سایر مهاجمان خود برای گلزنی در این دیدار حساب کند.

طبق گفته پزشکان تیم فوتبال پدیده عنایتی احتمالا سه هفته از میادین به دور است و از ابتدای نیم فصل دوم می‌تواند در کنار پدیده باشد.

دو تیم امروز به دنبال آن هستند که با کسب پیروزی در این دیدار با خیالی راحت به تعطیلات نیم فصل بروند و ریکاوری مناسبی را برای آغاز نیم فصل دوم داشته باشند.

مجتبی روشنگر، ایگور پراهیچ، اکبر صادقی، رضا ناصحی، مسعود نظرزاده، روح الله باقری، مهدی خیری، میلاد غریبی، کیوان امرایی، حسین کیانی، محمد نژاد مهدی مردانی هستند که به احتمال زیاد مرزبان امروز روی آنها حسب ویژه ای باز کرده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon