تهیه برنامه شتاب‌بخشی چهارساله برای انسداد بی‌سوادی در کشور

تهیه برنامه شتاب‌بخشی چهارساله برای انسداد بی‌سوادی در کشور

خبرگزاری تسنیم: معاون سواد‌آموزی آموزش‌و‌پرورش لرستان از تهیه برنامه شتاب‌بخشی چهارساله برای انسداد ریشه‌ای بی‌سوادی را یکی از برنامه‌های اجرایی این معاونت برشمرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، علی اشرف حیدری ظهر امروز در شورای اداری آموزش و پرورش لرستان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: ریشه کنی و انسداد کامل بی‌سوادی با روحیه بسیجی محقق می‌شود.

وی از پالایش بیش از 13 هزار بی‌سواد ثبت شده در سرشماری آمار نفوس و مسکن سال 90 خبر داد و افزود: حدود 10هزار نفر از این افراد بی سواد در لرستان شناخته شده و برنامه‌های اجرایی برای سواد آموزی این افراد در حال انجام است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان تهیه برنامه شتاب بخشی چهار ساله برای انسداد ریشه‌ای بی سوادی را یکی از برنامه های اجرایی این معاونت برشمرد و بیان کرد: در کنار نظارت کمی نظارت کیفی بر روند سوادآموزی در استان به خوبی انجام شده است.

وی انجام تفاهم‌نامه با دستگاه‌های مختلف استان را در راستای همیاری و همکاری سایر نهادها در اجرای رسالت خطیر سوادآموزی به عنوان مطالبه راهبردی امام راحل و مقام معظم رهبری برشمرد و تصریح کرد: انسداد کامل بی‌سوادی عزم همگانی می‌طلبد و از همکاران ستادی اداره کل انتظار داریم که در نشست‌های کاری با کارشناسان شهرستان‌ها و مناطق نسبت به همکاری آنان با معاونت سوادآموزی توصیه‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon