سرداران جدید را بهتر از گذشته کمک کنیم


سرداران جدید را بهتر از گذشته کمک کنیم

خبرگزاری تسنیم: دسته بندی لشکر رهبری با هر خط کشی حماقتی بیش نیست؛ امروز روز بازسازی مجدد وانرژی گرفتن برای مصافی جدید است نه چنگ بر صورت گذشته کشیدن آنهم گذشته ای که رهبری از آن به نیکی یاد کرده اند ودشمن آنرا تخریب کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یادداشت محمد امین توکلی زاده را در ذیل می‌خوانید:

این روزها در رسانه ملی شاهد تغییرات وانشالله در آینده نزدیک تحولات مهمی خواهیم بود. با انتخاب هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب دکتر سرافراز جایگزین مهندس ضرغامی شد. ایشان با این انتخاب حسن نظر خود را به نیروهای درون سازمان نشان دادند وبرای دومین بار از میان جمع معاونین سازمان، ریس سازمان را برگزیدند.

در خلال این انتخاب شایسته بازار داغ شایعات شکل گرفت و باندهای رسانه ای برخی از مطرح شدگان به فضا سازی پرداختند و با در اختیار گرفتن روزنامه ها وسایت ها سعی در تخریب گزینه های اصلی داشتند و الحمدالله دراین فضا معاونین فعلی سازمان که مطرح بودند بدون توجه به این مطالب کارهای خودرا انجام می دادند و در پاسخ  به این سوال که چه کسی را شایسته این مسولیت می دانید؟ هریک دیگری را نام می بردند با بی اعتنای از کنار تخریب های رسانه ای با آرامش و گذشت عبور کردند.؛ همان سنت حسنه ابتدای انقلاب که بسیار نایاب وکم رنگ شده است.

حالا نوبت به انتخاب معاونین رسیده تا بار سنگین رسانه میان سرداران عرصه جنگ نرم توزیع شود ومیمنه میسره سپاه آرایشی مجدد بگیرد. اما متاسفانه دوباره این فضا در حال تکرار شدن است ومعلوم نیست با چه هدف و انگیزه ای عده ای در حال تخریب گذشته به بهانه حمایت از منصوبین جدید هستند .

در فرهنگ بسیجی پست ومقام وجود ندارد هرچه هست مسولیت است ودست به دست شدن آن تعویض سنگر است نه تخریب مواضع هرکدام از سرداران جنگ نرم که می روند وهر کدام که می آیند. باید بدانند چشم در چشم دشمن باید بجنگند وکار ناتمام برادر خود را به کمال برسانند والا مابقی حاشیه ای بی نیست.

رسانه ملی فدک رهبری است و مطمئن باشید بسیجیان رسانه ملی خود را موظف می دانند با تمام وجود دراین جنگ رسانه ای از حریم ولایت و تشیع دفاع کنند و با صیانت از فرهنگ بسیجی اجازه ندهند رقابت های بیهوده جایگزین جنگ واقعی با دشمن شود. اقدام ناشایستی که متاسفانه دانسته یا نادانسته امروز توسط برخی در حال دامن زدن است.

دسته بندی لشکر رهبری با هر خط کشی حماقتی بیش نیست. امروز، روز بازسازی مجدد و انرژی گرفتن برای مصافی جدید است نه چنگ بر صورت گذشته کشیدن آنهم گذشته ای که رهبری از آن به نیکی یاد کردند ودشمن آنرا تخریب کرده است؛ در کنار ولی امر مان باشیم نه در کنار دشمن. صد البته که این به معنای نقد نکردن نیست نقد های دلسوزانه و منصفانه و عالمانه نیاز و ضرورت هر روز رسانه است اما همین فضای غبار آلود مانع شنیده شدن این چنین نقدهایی است.

آسیب شناسی گذشته ضرورت انکار نشدنی است وطی طریق آینده بدون آن میسر نیست اما این مهم با ویرانی داشته ها پدید نمی آید بلکه با تجمیع تجارب گذشته می توان آسیب ها را رفع نمود ودشمن را در نوردید .

بسیجی عرصه جنگ نرم به مقتدای خود اقتدا می کند وسرباز اسلام است نه آدم این و آن اشخاص به اندازه تبعیت از رهبری برای ما ارزش دارند نه درجه و مقام لذا همگی موظفیم وتکلیف داریم به سرداران جدید بهتر از گذشته کمک کنیم تا کار انقلاب جلو برود همین وبس و الا در منجلاب نفسانیت، آخرتمان را خواهیم باخت.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید...
بیشتر بخوانید...
پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon