نمایشگاه دائمی و اختصاصی انرژی گاز در بوشهر راه‌اندازی می‌شود

نمایشگاه دائمی و اختصاصی انرژی گاز در بوشهر راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه استان بوشهر دارای منابع عظیم گاز و نفت است نمایشگاه دائمی و اختصاصی انرژی گاز در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم جمیری ظهر امروز در نشست با مسئولان صنعت نفت و گاز استان بوشهر با گرامیداشت هفته بسیج ، این هفته را یادآور رشادتها و جان نثاری بسیجیان جان برکف دانست و اظهار کرد: حاکم شدن تفکر بسیجی در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی سبب می‌شود تا سیاست‌های اقتصاد مقاومتی همواره در جامعه جاری و ساری باشد.

وی، با بیان اینکه مدیریت جهادی راهگشای بسیاری از مشکلات است افزود: با توجه به نقش مهم و موثر تفکر بسیجی درجامعه، به همان میزان مدیریت جهادی اثرگذار است که هر دو در توسعه تاثیرگذار هستند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان بوشهر دارای منابع خدادادی نفت و گاز است تصریح کرد: این منابع عظیم گاز در استان بوشهر سبب شده این استان به عنوان پایتخت انرژی ایران قلمداد شود.

جمیری، با تاکید بر استفاده بهینه از زنجیره تولید تا فرآوری محصولات نفتی وگازی در استان بوشهر گفت: مسئولان باید از زنجیره تولید تا فرآوری آن برای توسعه استان بهره ببرند.

وی افزود: برپایی نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در بوشهر باید در ابعاد گوناگون تاثیرگذار باشد که در این رابطه نمایشگاه دائمی و اختصاصی انرژی گاز در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نیز گفت: استان بوشهر دارای جایگاه مهمی در برگزاری نمایشگاههای توانمندی متخصصان در ابعاد گوناگون دارد.

عبدالله آورا با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی صنعت نفت در بوشهرسبب مباهات ایران اسلامی است گفت: دستاوردهای صنعتگران نفت و گاز در این نمایشگاه نمایان است که نشان از توانمندی ایران در عرصه صنعت نفت است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دائمی صنعت نفت در بوشهر برپا می‌شود افزود: نمایشگاه اختصاصی انرژی گاز در عسلویه نشان از توانایی استان در این حوزه است که بصورت دائمی دائر می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon