۴۴ سایت اینترنت نسل سوم در رشت راه‌اندازی می‌شود‌

44 سایت اینترنت نسل سوم در رشت راه‌اندازی می‌شود‌

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل مخابرات گیلان گفت: با پایان انحصار خدمات نسل سوم با برنامه‌ریزی به عمل آمده و تامین تجهیزات ۴۴ سایت فعال در رشت راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، رضا خضردوست بعد از ظهر امروز در دیدار مدیران ارتباطات وفناوری  اطلاعات و مخابرات گیلان، با تاکید بر آمادگی مخابرات استان برای همکاری برای توسعه حوزه ICT‌، اظهار کرد: با تلاش به عمل آمده و پشتکار همکاران شرکت مخابرات استان در شش ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه عملکرد تجمعی با رشد قابل ملاحظه‌ای داشته‌ایم و رتبه 12 کشوری را بدست آورده‌ایم.

وی افزود: از حیث توسعه فنی رتبه هفتم کشور را در اختیار گرفته و تلاش می‌کنیم به رتبه در خورشان استان و مردم دست یابیم.

مدیرعامل مخابرات گیلان با بیان اینکه با پایان انحصار خدمات نسل سوم با برنامه‌ریزی به عمل آمده و تامین تجهیزات 44 سایت فعال در رشت راه‌اندازی می‌شود، گفت: قصد داریم تا پایان سال و در فاز دوم شهرهای لاهیجان، بندر انزلی، آستارا و لنگرود نیز پس از تامین تجهیزات به بهره‌برداری برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: در صورت حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آمادگی ارائه خدمات WIFI برای توسعه بسته اینترنتی وجود دارد چرا که توسعه تکنولوژی در گیلان از اهداف ما است که با تعامل تمام حوزه‌های ارتباطی این مهم تحقق یابد.

مدیرعامل مخابرات گیلان خاطرنشان کرد: مخابرات گیلان برای تعامل با اپراتور و بهره‌برداری از مرکز داده گیلان و تلاش برای اجرای تعهدات برای افزایش ضریب نفوذ تلفن ثابت آمادگی کامل دارد.

در ادامه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های مخابرات برای توسعه استان، اظهار کرد: با استفاده از توانمندی‌های موجود فنی و مهندسی و نیروی انسانی کارآمد مخابرات گیلان ظرفیت بالقوه‌ای را برای توسعه ارتباطات و فناوری‌های نوین فراهم کرده است.

سیروس رضایتی با بیان اینکه با راه اندازی دیتاسنتر و حضور اپراتور چهارم و ارائه خدمات نوین  و نسل جدید‌، فناوری گیلان به جایگاه شایسته‌ای در حوزه ICT می‌رسد، خواستار حضور موثر مخابرات در بهره‌برداری از مرکز داده و تعامل با اپراتور چهارم شد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon