‌شهردار جدید دهگلان معرفی شد

‌شهردار جدید دهگلان معرفی شد

خبرگزاری تسنیم: خالد کاکایی به عنوان شهردار جدید دهگلان معرفی و از خدمات فریدون جواهری تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهگلان، خالد کاکایی ظهر امروز در مراسمی به عنوان شهردار جدید دهگلان معرفی و از خدمات فریدون جواهری شهردار سابق و رضا امیری‌حسینی سرپرست شهرداری تقدیر شد.

مدیرکل امور شهری استانداری کردستان در این مراسم اظهار داشت: مردم دهگلان شایسته خدمات بیشتری هستند و شهری باید ساخت که شایسته مردم دهگلان باشد و شهرداری در این زمینه ووظیفه‌ای سنگین دارد.

وی گفت: نباید شهردار و شوراها به این راضی باشند که کار امروز بهتر از دیروز است و شهردار و شوراها باید با این انگیزه کار کنند که چهره شهر را عوض کرده و رضایت شهروندان را جلب کنند.

آرتیکاس اقبال خاطر نشان کرد: تمام شهرداری‌های استان از نظر مالی با مشکل مواجه هستند و شهرداری باید بتواند خدمات خود را متناسب با وضعیت درآمدی شهروندان تنظیم کند و با ایجاد درآمدهای پایدار و جدید امور را پیش ببرد.

وی تدوین برنامه استراتژیک شهرداری و فعالیت‌های شهری را از اموری دانست که با جدیت پیگیری می‌شود‌ و گفت: در آینده نزدیک جلسات آموزشی در این راستا برگزار می‌شود.

مدیرکل امور شهری استانداری کردستان از برگزاری کارگاه آموزشی شوراها در آینده نزدیک خبر داد و افزود: این کارگاه  در زمانی که حجم کارهای عمرانی کم شود برگزار خواهد شد.

شهرداری وضعیت مبلمان و فضای سبز شهری دهگلان را ارتقا دهد

یحیی نظری نیز در این مراسم با اشاره به وظایف شهرداری‌ها اظهار کرد: شهرداری‌ها به عنوان نهادهایی تأثیر گذار در ارائه خدمات شهری وظایفی سنگین در قبال شهروندان بر عهده دارند.

وی گفت: تفاوت مدیریت در شهرداری با سایر ارگان‌ها و نهادهای دولتی در این است شهرداری با مردم سرکار دارد و شهردار توسط منتخبان مردم انتخاب می‌شود و شهردار باید تلاش کند مشارکت مردم را در امور عمران و توسعه شهری بیش از پیش جذب کند.

فرماندار دهگلان تصریح کرد: شهردار جدید دهگلان باید تلاش کند مبلمان و فضای سبز شهری را با مشارکت مردم ارتقا داده و چهره شهر را دگرگون کنند تا رضایت عمومی جلب شود.

وی گفت: مراجعاتی که  به شهرداری می‌شود به مراتب بیشتر و گسترده‌تر از دیگر ادارات است و همین امر سبب می‌شود تا شهرداری آسب‌پذیرتر شود.

نظری افزود:  به شهردار جدید دهگلان توصیه شده تکریم ارباب رجوع را در اولویت برنامه کاری خود در شهرداری قرار ده دتا خدای نکرده در شهرداری با نارضایتی عموم مواجه نشویم.

وی گفت: یکی از وظایف شوراها نظارت بر کار شهردار است و اعضای شورای اسلامی شهر نباید اجازه دهند بعضی مسائل و اختلافات معمول روند کار، توسعه عمران شهری در دهگلان را با مشکل مواجه کند.

فرماندار دهگلان افزود: تفکر مدیریت استان و شهرستان در دولت یازدهم تقویت و کمک به شوراهاست و همه با هم تلاش خواهیم کرد تا شهر دهگلان به نقطه‌ای که شایسته مردم است برسد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon