اسرائیل تهدید کرده بود اگر اوضاع فلسطین آرام نشود به رام الله یورش می‌آورد

اسرائیل تهدید کرده بود اگر اوضاع فلسطین آرام نشود به رام الله یورش می‌آورد

خبرگزاری تسنیم: دبیر کل شورای انقلابی جنبش فتح اعلام کرد که رژیم صهیونیستی، تشکیلات خودگردان فلسطین را به یورش به رام الله و سیطره نظامی بر این شهر تهدید کرده بود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «امین مقبول» دبیر کل شورای انقلابی جنبش فتح در مصاحبه با روزنامه الرساله گفت: «جان کری» وزیر خارجه آمریکا به «محمود عباس» ابلاغ کرد که اسرائیل تهدید کرده در صورت استمرار عملیات های فلسطینیان علیه اهداف اسرائیلی به رام الله یورش خواهد آورد.

مقبول اظهار داشت که تهدید اسرائیل برای یورش به شهر رام الله، در دیدار اخیر عباس و کری در امان پایتخت اردن توسط کری انتقال داده شد.

مقبول همچنین تصریح کرد که طرف اسرائیلی، تشکیلات خودگردان را مسئول کامل عملیات های اخیر در شهر قدس اشغالی می داند.

از سوی دیگر «یوال دسکین» رئیس سابق دستگاه اطلاعات داخلی اسرائیل (شاباک) با انتقاد از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رهبران احزاب راستگرای این رژیم که عباس را مسئول موج عملیات های فلسطینیان علیه اهداف اسرائیلی دانسته اند، تصریح کرد: تمامی رهبران دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی در اسرائیل به خوبی می دانند که عباس نه تنها به خشونت دعوت نمی کند بلکه وی و مسئولان دستگاه های امنیتی شبانه روز به صورت قاطعانه با «تروریسم فلسطینی» مبارزه می کنند.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان