حضور ۴۰۰ نفر از علمای اهل‌سنت در کنگره خطر جریان‌های تکفیری


حضور 400 نفر از علمای اهل‌سنت در کنگره خطر جریان‌های تکفیری

خبرگزاری تسنیم: استاندار قم با تأکید بر نتایج مثبت و آثار خوب کنگره جریان‌های تکفیری گفت: علمای اهل‌سنت که از کشورهای مختلف حضور دارند و تعداد آن‌ها حدود ۴۰۰ نفر است، می‌تواند زمینه خوبی برای تعامل‌های بعدی در حوزه علمیه قم ایجاد کند.

حجت الاسلام محمدصادق صالحی‌منش در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره وحدت جهان اسلام ضد جریان‌های افراطی و تکفیری در قم اظهار کرد: این کنگره به‌پیشنهاد دو مرجع تقلید آیت‌الله مکارم شیرازی و آیت‌الله سبحانی برگزار می‌شود که ریاست این کنگره عظیم هم به‌عهده شخص آیت‌الله مکارم شیرازی و دبیری این کنگره هم به‌عهده آیت‌الله سبحانی است.

استاندار قم با تأکید به برگزاری کنگره خطر جریان‌های تکفیری افزود: دو مرجع تقلید شیعیان با همکاری یکدیگر نسبت به برگزاری این کنگره اقدام می‌کنند و از بنیان گذاران این کنگره علیه جریان‌های تکفیری هستند.

صالحی‌منش با اشاره به آثار و نتایج مثبت کنگره خطر جریان‌های تکفیری برای شهر قم بیان کرد: کنگره خطر جریان‌های تکفیری یک کار کشوری است که در سطح جهانی برگزار می‌شود و استان قم می‌تواند از این فرصت به‌نحو مطلوب استفاده کند و از هر جهت به دستاوردهای مورد نیاز خود برسد.

وی با اشاره به حضور میهمانان در کنگره خطر جریان‌های تکفیری و تعداد افراد شرکت کننده در آن عنوان کرد: قرار است تا علما و دانشمندان بیش از 80 کشور جهان در این کنگره عظیم بین المللی شرکت کنند.

استاندار قم با تأکید بر نتایج مثبت و آثار خوب کنگره خطر جریان‌های تکفیری خاطرنشان کرد: علمای اهل‌سنت که از کشورهای مختلف حضور دارند و تعداد آن‌ها حدود 400 نفر است و حدود 300 نفر از علمای اهل‌سنت داخلی هم حضور دارند که می‌تواند زمینه خوبی برای تعامل‌های بعدی در حوزه علمیه قم ایجاد کند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon