امروز آرمان‌های امام راحل در عرصه جهانی تحقق یافته است

امروز آرمان‌های امام راحل در عرصه جهانی تحقق یافته است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بیجار گفت: امروز آرمان‌های امام راحل در عرصه جهانی تحقق یافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی عصر امروز در نشست هیئت عاشقان ولایت که با حضور جمعی از بسیجیان بیجار در دبیرستان شهید رجایی این شهر برگزار شد با تبریک آغاز هفته بسیج، اظهار کرد: هدف از این نشست مرور کردن فرهنگ بسیج در دوران دفاع مقدس است.

وی کشتن و کشته شدن را از نتایج جنگیدن در راه خدا عنوان کرد و گفت: بسیجیان با صلابتی که از قرآن آموختند و با فرهنگی که از مکتب رهبر کبیر انقلاب به دست آوردند، در دوران دفاع مقدس بر دشمنان ارزش‌های دینی تاختند و برای در هم کوبیدن نقشه‌های مستکبران با خدا هم پیمان شدند.

امام جمعه بیجار بسیج را از دلایل اصلی پیروزی ایران در جنگ با عراق برشمرد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر فرهنگ بسیج در ایران نهادینه شده است و هیچ قشری در کشور وجود ندارد که از فرهنگ بسیجی بی‌بهره باشد.

وی پیشرفت‌های علمی کشور را مایه سر بلندی نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی دانست و گفت: اگر امروز ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف علمی حرفی برای گفتن دارد، ناشی از زحمات شبانه روزی دانشمندان بسیجی است.

حجت‌الاسلام مرادی با بیان اینکه فکر بسیجی در هر زمینه‌ای که دخالت کند، تاثیر بسیجی خواهد گذاشت، افزود: مشارکت فرهنگ بسیجی در زمینه اقتصاد مقاومتی، سبب تحولی عظیم در اقتصاد کشور می‌شود.

وی دوری از اسراف، دوری از محافل بی ارزش و حضور موثر در مواقع ضروری را از ویژگی‌های تفکر بسیجی عنوان کرد و گفت: بسیجی خستگی ناپذیر است و در عرصه اقتصاد بیش از دیگران تلاش خواهد کرد.

امام جمعه بیجار با بیان اینکه بسیجیان در هر عرصه‌ای که حضور یافتند عامل ترویج معنویت، صلابت و عزت مداری آن میدان شدند، گفت: بسیج نه تنها در زمان جنگ بلکه در عرصه‌های سیاسی نیز سبب در هم کوبیده شدن نقشه‌های پلید استکبار علیه ملت ایران شده است.

وی خاطر نشان کرد: بزرگترین ویژگی بسیج ولایتمداری است و پیروی از ولایت خط قرمز این نهاد مردمی محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام مرادی اشاعه فرهنگ بسیج در تمامی کشورهای اسلامی را افق فکری امام خمینی(ره) بیان کرد و گفت: هدف رهبر کبیر انقلاب از ترسیم افق فکری خویش، پایین آوردن پرچم ظلم و استبداد در کشورهای مسلمان بود.

وی با اشاره به وحدت بخش بودن تفکر بسیجی، تصریح کرد: آرمان‌های امام راحل امروز در عرصه جهان تحقق یافته و انقلاب و تفکر بسیجی به کشورهای اسلامی و آزادیخواه جهان صادر شده است.

امام جمعه بیجار بسیج را عهده دار تفکر جهانی دانست و افزود: مقام معظم رهبری با صلابت و تدابیر هوشمندانه خود افکار جوانان کشورهای اسلامی را هدایت و بر دل‌های مسلمانان حکومت می‌کند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon