‌اعتبار پروژه‌های ملی استان سمنان در بودجه سال ۹۴ حذف نشود

‌اعتبار پروژه‌های ملی استان سمنان در بودجه سال 94 حذف نشود

خبرگزاری تسنیم: استاندار سمنان با اشاره به اینکه نباید اعتبار پروژه‌های ملی این استان در بودجه سال ۹۴ حذف شود، از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست، برای کمک به بودجه سال آتی این استان، اعتبار پروژه‌های ملی را با جدیت پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، محمد زند وکیلی در نشست شورای برنامه‌ریزی استان سمنان اظهار داشت: معاونت برنامه‌ریزی استانداری سمنان نیز پیگیر اعتبار این پروژه‌ها باشد؛ چراکه اگر پروژه‌ای برای سال آینده اعتبار نداشته باشد و به پایان هم نرسد، سال آینده به‌شدت با مشکل مواجه می‌شویم.

وی دو پروژه زندان سمنان و دامغان را از این نمونه پروژه‌ها عنوان کرد که ردیف اعتباری آنها از بودجه خارج‌شده است.

استاندار سمنان تصریح کرد: سه سال است که اعتباری برای آن لحاظ نمی‌شود و مجلس شورای اسلامی و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری نیز در موردنیاز اعتباری آنها قانع نمی‌شود.

وکیلی افزود: دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های خود را بررسی کنند اگر اعتبار آنها برای سال آینده حذف‌شده است، به‌سرعت اعتبارش را از وزارتخانه پیگیری کنند تا در آینده استان سمنان به مشکل مواجه نشود.

وی خواستار فعالیت و دخالت نمایندگان مردم استان سمنان در مورد اعتبار پروژه‌های این استان در سال آینده شد تا بهره‌برداری از پروژه‌ها میسر شود.

استاندار سمنان تخصیص سه‌ماهه سوم بودجه امسال این استان را بیش از 100 درصد بیان و آن را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هیچ دستگاه اجرایی نباید موافقت‌نامه ارائه نشده و اعتبار باقی‌مانده داشته باشد.

استاندار سمنان با اشاره به مشکلات دستگاه‌های اجرایی این استان برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان، تصریح کرد: تا زمانی که اعتبار پاداش بازنشستگان تأمین نشده، کارمندی بازنشسته نشود.

معاون برنامه‌ریزی استانداری سمنان نیز با اشاره به حذف اعتبار 386 پروژه کشور در بودجه سال آینده گفت: مدیران پروژه‌های خود را دراین‌ارتباط رصد کنند.

مجتبی رضایی افزود: به دلیل اینکه سال 94 این هفته در دولت نهایی می‌شود دستگاه‌های اجرایی آخرین پیشنهادها و نیازهای خود را به وزارت خانه متنوع ارائه دهند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon