بدمینتون بازان جوان قم، اصفهان را شکست دادند


بدمینتون بازان جوان قم، اصفهان را شکست دادند

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت بدمینتون قم گفت: بدمینتون بازان جوان قم در لیگ جوانان کشور، اصفهان را شکست دادند و حریف تیم بدمینتون زنجان شدند.

علی پنجه باشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار کرد: سی و دومین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی جوانان پسران کشور با شرکت 180 بازیکن از 20 استان کشور آغاز شد و نماینده قم کار خود را با پیروزی آغاز کرد.

وی افزود: بدمینتون بازان قمی که با تیمی پرامید در این مسابقات شرکت کرده‌اند عصر امروز در نسختین مسابقه خود در این رقابت‌ها برابر تیم هیئت بدمینتون اصفهان قرار گرفتند و مقتدرانه، این تیم را 3 بر صفر شکست دادند.

رئیس هیئت بدمینتون قم گفت: تیم بدمینتون جوانان قم با ترکیب علیرضا افکانه، محمدحسین ثانی، عرفان نوری، محمدباقر ترابی، محمد مهدی‌زاده و نعیم موسوی‌نژاد با مربیگری حامد شعبانیان مربی جوان و خوش فکر قمی و سرپرستی مرتضی ثانی در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

پنجه باشی بیان کرد: تیم بدمینتون جوانان قم در دومین مسابقه خود به دیدار تیم قدرتمند زنجان می‌رود و در صورت پیروزی در این مسابقه به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جوانان کشور صعود می‌کند.

وی عنوان کرد: 2 نوجوانان دختر ما در جمع 16 بدمینتون باز نخبه کشور هستند و در اردوی استعدادپروری تیم ملی حضور دارند و تیم بدمینتون مردان ما با ترکیبی جوان به لیگ دسته اول صعود کرده و این‌ها نشان می‌دهد ما در مسیر صحیحی حرکت می‌کنیم.

رئیس هیئت بدمینتون قم تصریح کرد: تیم دختران ما در رنکینگ خردسالان کشور در بخش دوبل مقام سوم را به دست آورده و جوانان دختر ما در دوبل به میزبانی سنندج دوم کشور شدند یا تیم‌های اعزامی پسران نوجوانان ما در مسابقات آموزشگاه‌ها مقام‌های اول تا سوم بخش‌های مختلف را کسب کرده‌اند.

پنجه باشی خاطرنشان کرد: تیم بدمینتون بزرگسالان قم نیز امسال در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور شرکت می‌کند گرچه این تیم برای حضور در لیگ با موانعی در زمینه مالی روبرو است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon