انصارالله: فتوای آیت‌الله سیستانی نقطه عطفی در مبارزه با داعش بود

انصارالله: فتوای آیت‌الله سیستانی نقطه عطفی در مبارزه با داعش بود

خبرگزاری تسنیم: یکی از نمایندگان انصارالله گفت که فتوای آیت‌الله سیستانی در مقابله با داعش نقطه عطف بزرگی در این زمینه بود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یحیی سریع یکی از نمایندگان انصارالله یمن در گفت‌وگو با سردبیر خبرگزاری "نون" در حاشیه مراسمی در شهر کربلای معلی گفت: فتوای جهادی آیت‌الله سیستانی یک نقطه عطف و تحول بزرگ در مقابله با گروه تروریستی داعش بود.

وی افزود: فتوای آیت‌الله سیستانی در دفاع از عراق و مقدسات آن به‌موقع بود و تحول و نقطه عطف بزرگی بود که آمریکا و گروه تروریستی داعش و حامیان آن را شوکه کرد زیرا آنان انتظار داشتند که وارد عراق شوند و مقدسات آن را نابود کنند و با هیچ واکنشی در سطح عراق روبه‌رو نشوند.

سریع نقش مرجعیت دینی و مجاهدان در عراق و موضع قهرمانانه آنها در لزوم مقابله با تفکر تکفیریِ داعشی و تفکرات اطلاعاتی دیگر مورد حمایت آمریکا و اسرائیل و اهرم‌های منطقه‌ای و جهانی آنها و اهرم‌های آنها در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس را ارج نهاد.

وی تصریح کرد: "پیروزی‌های اخیر عراقی‌ها و یمنی‌ها در جنگشان علیه گروه تروریستی داعش و القاعده در عراق و یمن باعث شد تا امارات که از ادوات داعش و القاعده به شمار می‌رود، نام برخی سازمان‌ها در عراق و یمن را در به‌اصطلاح فهرست سازمان‌های تروریستی خود درج کند".

انتهای پیام/ع*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان