حضور احمد آل نعمه در تیم پدیده صحت ندارد

حضور احمد آل نعمه در تیم پدیده صحت ندارد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم تراکتورسازی گفت:‌ قهرمانی نیم‌فصل حاصل تلاش مجموعه تراکتورسازی بود. مجموعه‌ای که شامل همه هواداران تراکتورسازی می‌شود.

رسول خطیبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره قهرمانی نیم‌فصل لیگ برتر، نقل و انتقالات نیم‌فصل، پیوستن بازیکنان سرباز و بیرامی به تراکتور و سایر مسائل پیرامون این تیم صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید:

تراکتور قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر شد. نیمی از قهرمانی چطور بود؟

باید خدمتتان عرض کنم که این قهرمانی حاصل تلاش مجموعه تراکتورسازی بود. مجموعه‌ای که شامل همه هواداران تراکتورسازی می‌شود. بااینکه به قهرمان نیم‌فصل جامی تعلق نمی‌گیرد، ولی برای اولین بار ما به این عنوان دست‌یافتیم که به‌نوبه خودم، این موقعیت را به هواداران، مجموعه تراکتورسازی، رسانه‌های استانی، پیشکسوتان باشگاه و تمامی کسانی که از ما حمایت کردند و تلاش کردند تا تراکتور به اینجا برسد، تبریک می‌گویم. من هم به‌عنوان سرمربی تمام تلاشم را به کار گرفته‌ام و امیدوارم که از این به بعد نیز چون در صدر جدول قرارگرفته‌ایم و انتظارات از تیم ما بالا می‌رود، هواداران بدانند که ما نسبت به نقطه‌ضعف‌هایمان اقدام به جذب بازیکن کرده‌ایم و امیدواریم در نیم‌فصل دوم نقاط ضعفمان را پوشش دهیم.

رسول خطیبی در نیم‌فصل نخست به‌تمامی انتظاراتی که از تیمش داشت، رسید؟

اگر بخواهم واقعیت را بگویم، باید بگویم که تنها بازی که برای خود من دلچسپ نبود، بازی آخرمان مقابل نفت تهران بود. هرچند من این مسئله را در هیچ جایی نگفته بودم، اما اینجا اعلام می‌کنم که تیم در بازی با نفت تهران اصلاً شرایط خوبی نداشت، مثلاً ادینیو که فرزندش به دنیا آمده بود، تبریز را ترک کرد و تنها یک روز مانده به بازی نفت به تمرینات تیم برگشت یا مثلاً حبیب گردانی و شاهین ثاقبی که در اردو تیم ملی حضور داشتند و آن‌ها نیز یک روز مانده به بازی به تمرینات تیم اضافه شدند. مصدومیت محمد ایران پوریان در حین بازی، محرومیت خالد شفیعی که همه این‌ها دست‌به‌دست هم داد تا ما در این هفته هماهنگ تمرین نکنیم و این بازی را از دست بدهیم.

بااینکه اعتقاددارم ازلحاظ فنی، آن نمایشی را که در بازی‌های گذشته انجام داده بودیم، در این دیدار نتوانستیم ارائه کنیم اما خدا را شاکریم که شرایطی به وجود آمد تا ما قهرمان نیم‌فصل شویم. اما امیدوارم از این به بعد کمیته داوران کمی نگاه متفاوت‌تری نسبت به تیم ما داشته باشد چون در تمامی بازی‌ها یک صحنه را هم نمی‌توانید پیدا کنید که داور به نفع تراکتور سوت زده باشد. حداقل اگر داوران به نفع ما سوت نمی‌زنند حداقل حق تیم ما را هم ضایع نکنند.

بازیکنانی که در نیم‌فصل به تراکتورسازی پیوستند را چطور می‌بینید؟
چون در ابتدای فصل شرایط به‌گونه‌ای شد که تیم در حال از دست دادن اسکلت خود بود، بازیکنانی را جذب کردیم تا نقاط ضعفمان را پوشش دهیم اما سعی می‌کنیم در نیمه فصل دوم نقاط ضعفمان را به نقاط قوتمان تبدیل کنیم. قطعاً بازیکنان جذب‌شده نیز در ادامه روند رو به رشدمان کمک‌حال تیم خواهند بود تا بتوانیم در نیم‌فصل دوم حتی بهتر از نیم‌فصل اول نیز باشیم.

از آمادگی جسمانی بازیکنان سربازی که به تراکتور آمدند، رضایت دارید؟

این بازیکنان تمرینات انفرادی داشتند و حال 10 روزی هم می‌شود که با تیم تمرین می‌کنند و قطعاً اگر مشکلی در آمادگی آنان هم باشد، ما بازهم برای رساندن آنان به شرایط ایده آل فرصت کافی را داریم و اعتقاددارم که در نیم‌فصل دوم بعد از بازی با فولاد، می‌توانیم از این بازیکنان سرباز استفاده کنیم.

حضور مهرداد بایرامی را در تراکتورسازی چطور می‌بینید؟

محمد ابراهیمی علاوه بر اینکه بازیکن ما بود، یک دوست بسیار خوب هم برای شخص من بود و درهرحال بازیکنی بود که در این تیم زحمات فراوانی را کشید اما به خاطر اینکه گسترشی‌ها به او نیاز داشتند و ما هم به دنبال یک فروارد بودیم، به این نتیجه رسیدیم که اگر این مبادله صورت گیرد، به نفع هر دو تیم خواهد بود. امیدوارم که این دو تیم به کمک یکدیگر بتوانند باعث سرافرازی فوتبال آذربایجان باشند.

برای نیم‌فصل دوم برنامه‌ریزی تراکتورسازی چطور خواهد بود؟

به عقیده من اگر هواداران از تیم حمایت کنند، در نیم‌فصل دوم می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. امیدوارم هواداران در همه بازی‌ها، خصوصاً در بازی‌هایی که در فصل زمستان برگزار خواهد شد تیم را حمایت کنند و ما نیز در این فرصت 50 روزه‌ای که در اختیارداریم بتوانیم به هماهنگی بیشتری برسیم و به عقیده من تراکتور در ادامه نیز این روند را ادامه خواهد داد.

این هفته در رقابت‌های جام حذفی تراکتور به مصاف پدیده مشهد می‌رود. چه تدابیری برای این دیدار اندیشیده‌اید؟

این بازی از سری رقابت‌های جام حذفی خواهد بود و در جام حذفی نیز فرصت هیچ اشتباهی را نداریم. بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن را دیروز با دقت تماشا کردیم و امیدوارم از آن نقاطی که انتخاب کرده‌ایم به آنان ضربه بزنیم و نقاط قوتشان را نیز خنثی کنیم و باخت مقابل نفت را جبران کنیم.

در خبرها داشتیم که تراکتور یک بمب خبری را در نقل و انتقالات خواهد داشت، این خبرها واقعیت دارد یا پرونده نقل و انتقالات شما بسته‌شده است؟

خیر. هرچند کار ما در نقل و انتقالات تمام‌شده است اما احتمال اضافه شدن یک نفر دیگر به تیم وجود دارد. اما همان‌طور که گفتم این احتمالی بیش نیست و درباره این فرد هم هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است که بعد از بازی با پدیده تصمیم نهایی را خواهیم گرفت ولی لیست خروجی در نیم‌فصل نخواهیم داشت.

حضور احمد آل نعمه در پدیده صحت ندارد؟

نه این‌ها همه شایعه‌اند.

در حال حاضر تراکتور در دو جبهه جام حذفی و لیگ برتر رقابت می‌کند. چه برنامه‌ای برای موقعیت در هر دو جام دارید؟

اگر رسانه‌های استانی که تا به این لحظه نیز به‌خوبی از تیم حمایت کرده‌اند و اجازه به حاشیه رفتن تیم را ندادند، به حمایت‌های خودشان ادامه دهند و مانع از به حاشیه کشیده شدن تیم شوند، مطمئن باشید ما نه‌تنها در جام حذفی و لیگ برتر، بلکه در جام باشگاه‌های آسیا نیز موفق خواهیم بود.

در نهایت حرف آخر؟

بار دیگر از کسانی که در نیم‌فصل نخست از تراکتورسازی حمایت کردند و باعث موفقیت تیم ما شدند تشکر می‌کنم و این را هم می‌گویم که رسانه‌ها در موفقیت تراکتورسازی بی‌تأثیر نبودند و ما را برای رسیدن به قهرمانی نیم‌فصل همراهی کردند.

گفت‌وگو از امیر توپچی‌پور

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon