ونگر: آرسنال در دفاع ساده و بی‌احتیاط عمل کرد

ونگر: آرسنال در دفاع ساده و بی‌احتیاط عمل کرد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی ۶۵ ساله آرسنال معتقد است شاگردانش در کارهای دفاعی مقابل منچستریونایتد خیلی خوب عمل نکرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرسنال شب گذشته (شنبه) در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات با نتیجه 2 بر یک مغلوب میهمانش، منچستریونایتد شد. توپچی‌های لندن در حال حاضر با 17 امتیاز در مکان هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارند و این بدترین شروع توپچی‌ها در این رقابت‌ها در 32 سال گذشته است.

آرسن ونگر در پی شکست شاگردانش در این دیدار خانگی به خبرنگاران گفت: ما 80 درصد این بازی را تحت‌کنترل خودمان داشتیم. بازی‌های خیلی زیادی نبوده که تا این حد مقابل منچستریونایتد برتری داشته باشیم ولی به اندازه کافی در زدن ضربات پایانی در یک سوم زمین حریف موفق نبودیم و در خط دفاعی هم مرتکب اشتباهاتی شدیم. داوید دخه‌آ، دروازه‌بان آنها بهترین بازیکن میدان و البته شخصیت اصلی این داستان بود. آرسنال موقعیت‌های زیادی برای تمام کردن کار منچستریونایتد داشت ولی از آنها استفاده نکرد.

وی افزود: وقتی با نتیجه یک بر صفر از منچستریونایتد عقب افتادیم مالکیت بیشتری از توپ و میدان را در زمین حریف در اختیار داشتیم. ما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم ولی باید در سطح بالای فوتبال مؤثر و کارآمد هم بود. از این شکست خیلی ناراحت شدیم. بین مالکیت توپ و موقعیت‌هایی که در این بازی خلق کردیم با نتیجه‌ای که در این دیدار رقم خورد هماهنگی وجود نداشت.

سرمربی فرانسوی آرسنال در پایان خاطرنشان کرد: به لحاظ دفاعی کمی ساده کار کردیم و به اندازه کافی با احتیاط عمل کردیم. نمی‌دانم که چرا در نیمه زمین خودمان باید دو بازیکن به فکر مهار یک بازیکن باشند و همین چیزهاست که به یک تیم ضربه می‌زند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon