گزارش ویدئویی تسنیم از افتتاح یک گالری عاشورایی در حومه واشنگتن

گزارش ویدئویی تسنیم از افتتاح یک گالری عاشورایی در حومه واشنگتن

خبرگزاری تسنیم: تصویرسازان جوان عاشورایی کاروان اباعبدالله علیه السّلام را در یک گالری به‌نام «جای پای اشک‌ها» در حومه واشنگتن در کتابخانه عمومی شهر کنزینگتون به پا کردند.

به گزارش خبرنگار مستقر خبرگزاری تسنیم در واشنگتن، عصر روز گذشته شنبه 22 نوامبر سال 2014 گالری «جای پای اشک‌ها» در سالن کتابخانه عمومی شهر کنزینگتون در حومه واشنگتن، پایتخت ایالات متحده همراه با استقبال خوب مسلمانان آن منطقه افتتاح شد.

این گالری به‌همت گروه جوانان مسلمان آن منطقه به‌نام «سجاد» ایجاد شده است. این جوانان برای برگزاری این برنامه و گالری یک ماه وقت صرف کرده‌اند.

در این برنامه که با حضور تعدادی از علاقه‌مندان  مکتب اهل‌بیت علیهم السّلام همراه بود، هنرمندان جوان 10 تا 15ساله این گالری به معرفی، نمایش و بیان معانی آثار نقاشی و تجسمی خود پرداختند.

بعد از بازدید مردم از آثار این هنرمندان, برنامه دیگری با تلاوت آیاتی از قرآن آغاز شده و بعد از آن گروهی از جوانان به نوحه‌خوانی، سینه‌زنی و مداحی پرداختند.

خانم لطیفه برنتف مسئول گروه سجاد در پایان این مراسم گفت: از گروه هنری سجاد برای اجرای نمایشگاه «جای پای اشک‌ها» تشکر می‌کنم و امیدوارم که بتوانیم از این جنس رویدادها را دوباره برگزار کنیم. اجرای این برنامه و نمایشگاه با همکاری خود این جوان‌ها اجرا شده و این یک موفقیت است.

در ذیل گزارش ویدئویی خبرنگار تسنیم از این برنامه را مشاهده می‌کنید.

 

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران