بسیج نقش پررنگ در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ایفا می‌کند

بسیج نقش پررنگ در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ایفا می‌کند

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: بسیج نقشی پررنگ در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری ایفا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیجار، سردار حمزه فلاح در حاشیه افتتاح سالن ورزشی 9دی بیجار در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک آغاز هفته بسیج، اظهار کرد: هم‌زمان با هفته بسیج سالن‌های ورزشی در سراسر کردستان به بهره برداری می‌رسد.

وی به اقدامات صورت گرفته از سوی بسیج جهت خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: هدف از احداث سالن‌های ورزشی کمک به مسئولان در سطح شهرستان ها و بهره‌مندی جوانان و مردم از اماکن ورزشی است.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه مردم و انقلاب ما بسیجی هستند، خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج در راستای خدمت رسانی به مردم با مسئولان همگام شده‌اند و خدمت رسانی به مردم جزو برنامه‌های همیشگی بسیج است.

وی  اقدامات ورزشی، سازندگی، اشتغالزایی، عمرانی و فرهنگی را از اهم فعالیت‌های بسیج در راستای توسعه کشور برشمرد و گفت: بسیج در تمامی عرصه‌ها حضور دارد و خدمات ارزنده‌ای را از خود بر جای می‌گذارد.

سردار فلاح بسیج را یادگار امام خمینی(ره) برای ملت ایران دانست و افزود: رهبر کبیر انقلاب در پنجم آذر 58 با توجه به توطئه دشمنان و شرایط داخلی کشور با ژرف نگری خود، نهاد مردمی بسیج را برای خنثی کردن اهداف دشمنان داخلی و خارجی شکل دادند.

وی گفت: بسیاری از افراد گمان می‌کردند که بسیج در راستای مقابله با دشمنان در میدان جنگ تشکیل شده است اما با تبدیل بسیج به نیروهای مقاومت اتفاق بزرگی در عرصه‌های مختلف کشور روی داد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه امروز شاهد حضور بسیج در تمامی عرصه‌های کشور هستیم، تصریح کرد: بسیج نقش بسیار پر رنگی در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری بویژه در عرصه اقتصاد مقاومتی دارد.

وی به ماندگار بودن بسیج و فعالیت های آن در تمامی عرصه‌ها اشاره کرد و گفت: هر زمان که در کشور حادثه‌ای رخ دهد بسیجیان با اعتقادات راسخ خود در میانه میدان حضور خواهند یافت و به کمک انقلاب و نظام جمهوری اسلامی می‌شتابند.

سردار فلاح اخلاص را از ویژگی‌های بارز بسیجیان برشمرد و افزود: روحیه بسیجی نه تنها در ظاهر بلکه در عمل نیز مشخص است و در تمامی عرصه‌ها به دلیل صداقت در عمل، عامل پیشرفت در امور می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon