رتبه بندی معلمان در سال آینده محقق می‌شود

رتبه بندی معلمان در سال آینده محقق می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نمین ، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شده رتبه بندی معلمان در سال ۹۴ محقق و عملی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، مصطفی افضلی‌فرد پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: کارکنان آموزش و پرورش به عنوان فرهیختگان جامعه برای توصیف عملکرد نمایندگان بخشی نگر نباشند.

وی با قدردانی از مدیرکل و کارکنان اداره کل آموزش و پرورش، از پیگیری و احساس مسئولیت مدیر کل نسبت به تلاش در احقاق حق فرهنگیان استان افزود : بنده مشکلات آموزش و پرورش را از ابتدا پیگیر هستم و جلساتی هم با وزیر آموزش و پرورش برگزار می کنم تا در مورد حل مشکلات آموزش و پرورش استان به راه حل هایی برسیم.

نماینده مردم شهرستان های اردبیل، نمین ، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مورد رتبه بندی معلمان بیان کرد: علت رد این طرح در مجلس بار مالی آن بود چرا که منابع مالی آن در لایحه بودجه دیده نشده بود ولی با پیگیری هایی که انجام شده این طرح در سال 94 محقق می شود.

افضلی فرد به تشریح پیشرفت های اخیر ایران در انرژی هسته ای پرداخت و این پیشرفت ها را یادآور پیروزی رزمندگان در عملیات بیت المقدس و فتح المبین دانست و تصریح کرد: آمریکا و کشورهای غربی از اقدامات هسته‌ای  دانشمندان جوان  ایرانی گیج و منگ شده اند و هیچ چاره ای جر سنگ اندازی در مذاکرات هسته‌ای ندارند.

وی با اشاره به طرح خط راه آهن اردبیل گفت: با پیگیری هایی که انجام شده، با یک شرکت بزرگ چینی قراردادی منعقد شده که امیدواریم در مدت 3 سال این طرح تکمیل شود.

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در مورد مشکلات و مسائل آموزش و پرورش که به صورت کلان مطرح است به طرح مشائل پرداخت.

صابر سپهری علاوه بر طرح مشکلات مالی آموزش و پرروش به بحث رتبه عالی همکاران و موضوع رتبه بندی فرهنگیان نیز اشاره و خواستار مساعدت نمایندگاه مجلس شورای اسلامی در حل این مشکلات شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon