حضور قرارگاه پدافند هوایی در رزمایش نیروی دریایی ارتش

حضور قرارگاه پدافند هوایی در رزمایش نیروی دریایی ارتش

خبرگزاری تسنیم: معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء با اشاره به برگزاری رزمایش نیروی دریایی ارتش در پایان آذر ماه گفت: قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) همچنان مانند سایر رزمایش‌ها در این رزمایش شرکت و پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر شاهرخ شهرام معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع)،گفت: احترام به شهدا بویژه شهدای گمنام دینی است بر گردن همه ما و خدا را شاکریم که قرارگاه پدافند هوایی از فیض وجود دو تن از شهدای دوران دفاع مقدس بهره‌مند است و قطعا وجود این دو شهید گرانقدر برکات خاصه نصیب قرارگاه پدافند هوایی خواهد کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: با فرمان مقام معظم رهبری(مد ظله) پنجم آذر ماه روز بسیج مستضعفین نام گرفت و منشاء خیر و برکات و افتخارآفرینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد و ما افتخار می‌کنیم که با تفکر و عمل بسیجی به گونه ای اقدام کردیم که مولا و مقتدایمان پدافندیان را بسیجیان ارتش نامیدند.

معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی در پایان با اشاره به برگزاری رزمایش نیروی دریایی ارتش که در پایان آذر ماه انجام می شود افزود: قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) همچنان مانند سایر رزمایش‌ها در این رزمایش شرکت و پشتیبانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon