‌تزریق آرامش به جامعه وظیفه رسانه‌های متعهد است

‌تزریق آرامش به جامعه وظیفه رسانه‌های متعهد است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده مرزبانی استان کردستان با اشاره به اینکه تزریق آرامش به جامعه از وظایف یک رسانه متعهد است، گفت: خبرگزاری تسنیم از آن‌جا که به‌دنبال حاشیه‌سازی منفی خبری نیست با اقبال عمومی مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار عزت‌الله رشیدیان صبح امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری بین‌المللی تسنیم در کردستان، با اشاره به اینکه قسمتی از وقت خود در ساعات غیرکاری را به مرور مطبوعات و رسانه‌ها اختصاص می‌دهد، اظهار کرد: کیفیت از شاخصه‌های اخبار خبرگزاری بین‌المللی تسنیم است.

وی با اشاره به علاقه فرماندهی مرزبانی کردستان به تعامل رسانه‌ای بیشتر با خبرگزاری تسنیم گفت: تسنیم از آنجا که به دنبال حاشیه‌سازی منفی خبری نیست با اقبال عمومی مواجه شده است.

فرمانده مرزبانی استان کردستان با اشاره به حضور مسئولان مختلف استانی در دفتر خبرگزاری تسنیم تصریح کرد: برخورد تسنیم با مسائل حوزه خبر صادقانه است و همین شیوه کار، سبب شده مسئولان رغبت پیدا کنند با این رسانه تعامل بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه این امر به هیچ وجه به معنی صادق نبودن دیگر رسانه‌ها در انجام وظایف نیست، گفت: تزریق آرامش به جامعه از وظایف یک رسانه متعهد است و رسانه‌ای که به همراه انتشار درست و صادقانه اخبار به شهروندان امید و آرامش بدهد ‌می‌تواند اثرگذاری بیشتری بر جامعه هدف داشته باشد.

سردار رشیدیان افزود: امانت‌داری از توصیه‌های دین مبین اسلام است؛ امانت‌داری باید دغدغه اصلی رسانه متعهد و ارزشی در یک نظام اسلامی باشد و تسنیم ثابت کرده که در انتشار اخبار امانت‌داری را همواره لحاظ می‌کند.

در این بازدید رئیس عقیدتی سیاسی، رئیس حفاظت اطلاعات، رئیس معاهدات، رئیس اطلاعات، معاون تحقیقات علمی و کاربردی و معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی کردستان سردار رشیدیان را همراهی می‌کردند.

مشروح گفت‌وگوی سردار رشیدیان با خبرگزاری تسنیم متعاقباً منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon