افزایش ۲۵درصدی بودجه وزارت نیرو در سال آینده

افزایش 25درصدی بودجه وزارت نیرو در سال آینده

خبرگزاری تسنیم: معاون منابع انسانی وزیر نیرو به افزایش بودجه ۲۰ تا ۲۵ درصدی وزارت نیرو در سال ۹۴ اشاره کرد و گفت: آزمون برای جذب ۸۲۰ نفر در وزارت نیرو برگزار می‌شود.

علی اکبر مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: براساس ابلاغ‌های سال 93، شورای عالی فرهنگی در وزارت نیرو به وجود آمده است که برای انجام شدن سریع‌تر ابلاغات در هر استان شورای عالی برنامه ریزی به صورت منطقه ای  به وجود آمده است.

معاون منابع انسانی وزیر نیرو افزود: در تمامی استان‌های کشور بخش فرهنگی ابلاغات این وزارتخانه را در این حوزه دنبال می‌کند که از ابتدا امسال تاکنون این  بخش در زمینه‌های نماز، امر به معروف وعفاف و حجاب تاکنون در سطح کشور برنامه‌های بسیار خوبی طراحی و اجرا کرده است.

مهاجری به برگزار شدن آزمون سراسری برای استخدام 820 نفر در وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: امروز آزمون سراسری وزارت نیرو برای جذب  820 نفر در سطح کارشناسی برگزار می‌شود که این افراد پس از برگزاری این آزمون در اواخر امسال و یا ابتدا سال آینده دروزارت نیرو به کار خواهند گرقته شد.

وی تصریح کرد: پس از برگزاری این آزمون مجدداً آزمون دیگری برای جذب افراد در صنعت برق وزارت نیرو تا پایان سال برگزار می‌شود.

معاون منابع انسانی وزیر نیرو به بودجه سال آینده اشاره کرد و گفت: با ارزیابی‌های صورت گرفته قرار بر این شده است که 20 تا 25 درصد بودجه وزارت  نیرو در سال 94 افزایش یابد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon