"فرهادی" فتنه را محکوم کرد

"فرهادی" فتنه را محکوم کرد

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نشست این کمیسیون با فرهادی وزیر پیشنهادی علوم ظهر امروز برگزار شد، گفت: "فرهادی" در این نشست فتنه را محکوم کرد.

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت، با بیان اینکه نشست کمیسیون آموزش با فرهادی وزیر پیشنهادی علوم ظهر امروز برگزار شد، اظهار کرد: فرهادی در این نشست به سئوالات نمایندگان پاسخ داد.

وی افزود: فرهادی در این نشست فتنه را محکوم کرد و قول داد که حلقه نخست وزارت علوم را تغییر داده و تغییرات اساسی در این وزارتخانه ایجاد کند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: فرهادی در مورد دانشگاه آزاد، بورسیه‌ها، دانشجویان ستاره‌دار، جریان فتنه و مسئل سیاسی در دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه کرد که کمیسیون از توضیحات وی قانع شد.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه مجلس به فرهادی رأی اعتماد می‌دهد، تصریح کرد: فرهادی برای تصدی وزارت علوم بیش از 200 رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را کسب می‌کند.

وی با تأکید بر حمایت کمیسیون آموزش از فرهادی، خاطرنشان کرد: وی توضیحاتی در مورد فتنه و نامه‌هایی که به سران فتنه داده شده بود ارائه کرد که کمیسیون قانع شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon