داعش با دلارهای آمریکایی مأمور برهم زدن امنیت جهان اسلام است

داعش با دلارهای آمریکایی مأمور برهم زدن امنیت جهان اسلام است

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی‌فقیه در گیلان هدف آمریکا از ایجاد داعش در منطقه را ترویج اسلام آمریکایی و ضربه زدن به اسلام و امنیت آن دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت الله زین العابدین قربانی ظهر امروز در دیدار با طلاب بسیجی، اظهار کرد: حوزه‌ها و مدارس علمیه قطب‌های توسعه فرهنگی کشور هستند و طلاب در این حوزه مسئولیت سنگینی برعهده دارند.

وی با بیان اینکه پاسخ به شهبهات دینی از وظایف روحانیون است، گفت: طلاب و روحانیون بسیجی نقش مهمی در این حوزه دارند و باید شبهاتی که دشمنان در حوزه دین و اعتقاد ایجاد می‌کنند را رفع کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، گفت: بیش از 20 هزار شبهه در حوزه علمیه قم بررسی و پاسخ داده شده که کمرجع خوبی برای طلاب و روحانیون در پاسخ به شبهات دینی است.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه مقابله با انحراف و نحله‌های فرهنگی از وظایف روحانیون است، خاطرنشان کرد: روحانیون بسیجی علمداران بصیرت دینی در جامعه اسلامی هستند.

وی با تصریح بر وظیفه سنگین روحانیون و طلاب در ترویج و اشاعه اسلام ناب محمدی(ص) گفت: روحانیون ارزش‌های حاکم بر جامعه اسلامی را تبیین کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنگ نرم دشمن، خاطرنشان کرد: روحانیون با حضور فعال در جامعه نقش مهمی را در توسعه فرهنگی و دینی جامعه دارند.

آیت‌الله قربانی با تأکید بر اینکه تحقیق و پژوهش باید سرلوحه طلاب و روحانیون بسیجی است، افزود: ترویج اسلام و تبیین سبک زندگی اسلامی از وظایف طلاب بسیجی است.

وی با اشاره به کمک 83 کشور به تکفیری‌های داعش، گفت: هدف آمریکا از ایجاد داعش در منطقه ترویج اسلام آمریکایی و ضربه زدن به اسلام  بوده و داعش با دلارهای آمریکایی مأمور برهم زدن امنیت جهان اسلام است.

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: روحانیون و طلاب باید با روشنگری به جنگ با عقاید آمریکایی گروه‌های تکفیری و سلفی همچون داعش بروند تا جهان از پلیدی آمریکا بیش از پیش آگاه شود.

آیت الله قربانی با بیان اینکه شبکه‌ای ماهواره ای به دنبال ترویج فساد در جامعه هستند، اظهار کرد: تأمین غذای معنوی و فکری جامعه بر عهده طلاب و روحانیون است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon