یادواره شهدای هنرمند شهرستان بیجار برگزار شد

یادواره شهدای هنرمند شهرستان بیجار برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: یادواره شهدای هنرمند شهرستان بیجار با حضور جانشین فرمانده سپاه کردستان و جمعی از خانواده‌های شهدا در این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیجار، محسن لطف‌اللهی مدیر آموزش و پرورش بیجار ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای هنرمند شهرستان بیجار که با حضور جانشین فرمانده سپاه کردستان در مجتمع امیر نظام گروس برگزار شد با تبریک آغاز هفته بسیج اظهار داشت: تشکیل بسیج مستضعفان سبب تحولی عظیم در کشور شد.

وی با بیان اینکه یادواره شهدای هنرمند با محوریت شهید شاخص غلامرضا نریمان برگزار شده است، گفت: فعالیت‌های این شهید گرانقدر محدود به کارهای هنری نبود بلکه وی همواره درصدد یاری رساندن به خانواده‌های مستمند بود.

مدیر آموزش و پرورش بیجار پاسداری شبانه روزی برای تامین امنیت شهر را از دیگر ویژگی‌های این شهید شاخص برشمرد و خاطرنشان کرد: شهید نریمان همواره روزی خود را از خدا می‌گرفت و با دستان هنرمند خود در راستای دستگیری مستمندان و انجام کارهای هنری شب را از روز و روز را از شب نمی‌شناخت.

وی از دوربین عکاسی شهید غلامرضا نریمان به عنوان سلاح جنگی او یاد کرد و گفت: امروز بیشتر از هر زمان دیگری به هنر عکاسی نیاز است تا با استفاده از دریچه‌های دوربین بسیاری از واقعیت های معنوی جهاد و شهادت را که مورد تکریم مقام معظم رهبری است به دنیای بیرون انعکاس دهیم.

لطف‌اللهی با بیان اینکه شهید غلامرضا نریمان پس از رسیدن به دوران شکوفایی عمر خود هنرمندی زبده و بنام در بیجار بود، تصریح کرد: این شهید گرانقدر با دوربین عکاسی خود تصاویر معنوی و روشنگری را از شهدا به ثبت رسانده است.

وی از 19 تیر 67 به عنوان سالروز به خون غلطیدن شهید نریمان یاد کرد و گفت: وی در کربلای چناره ذکر یا حسین(ع) را زمزمه کرد و حلقه غلامی سرور و سالار شهیدان را به گوش انداخت.

مدیر آموزش و پرورش بیجار رزمندگان دوران جنگ را پرورش یافتگان مکتب امام حسین(ع) نامید و افزود: رهبر کبیر انقلاب با صدور فرمان تشکیل بسیج مستضعفان، حکم تجدید بیعت با مکتب امام حسین(ع) را تمدید کرد و سبب پرورش شهدا و به تعالی رسیدن آنان شد.

وی با بیان سخنی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "بسیجیان با خون‌شان گفتند ما ریا کار نیستیم"، گفت: امروز ملت ایران وفادار به این بسیجیان هستند و جان و مال خود را در راه آنها فدا می‌کنند.

لطف‌اللهی با تاکید بر اینکه شهدا مردانی کوچک اما دارای روحی بزرگ هستند، تصریح کرد: اگر ملت ایران خواستار عزت و آرامش است باید پیرو راه شهدا باشند چرا که آنها در راه پاسداری از ارزش‌ها جان خود را از دست دادند و آرامش امروز را برای ما رقم زدند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon