تفکرات ما با تبلیغات منفی علیه ایران متفاوت است

تفکرات ما با تبلیغات منفی علیه ایران متفاوت است

خبرگزاری تسنیم: گردشگر آلمانی با تاکید بر این‌که تفکرات ما نسبت به ایران با تبلیغات منفی غرب علیه آن متفاوت است، گفت: امیدواریم مذاکرات هسته‌ای بین ایران و ۱+۵ به نتیجه مطلوبی برسد.

لودس شانفلد یکی از گردشگران خارجی حاضر در هواپیمای بوئینگ 747 ایران‌ایر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: به دلیل اشتیاق به پرواز با هواپیمای بوئینگ 747 شرایطی فراهم شد تا بتوانم با 25 نفر از هموطنانم به ایران سفر کنیم و این شانس را پیدا کردیم تا با آخرین هواپیمای 747sp پروازی داشته باشیم.

وی با بیان این‌که هماهنگی‌ها برای این پرواز به خوبی انجام شد، تصریح کرد:‌ مهمان‌نوازی خوبی از ما در این سفر شده و خیلی خوشحال هستم که در پرواز گردشگری با هواپیمای 747 حضور داشتم.

وی در پاسخ به این پرسش که تبلغاتی که غرب عیله ایران انجام می‌دهد چقدر روی شما تاثیرگذار بوده، افزود: آن چیزی که در تبلیغات منفی گفته  می‌شود با آن چیزی که ما -درباره ایران- فکر می‌کنیم متفاوت است.

 این گردشگر آلمانی همچنین با اشاره به مذاکرات ایران با گروه 1+5 ابراز امیدواری کرد این مذاکرات هر چه زودتر به نتیجه مطلوب برسد.

شانفلد همچنین در خصوص هزینه‌های پرواز با بوئینگ 747 گفت:‌ هزینه پرواز با این هواپیما برای صندلی‌هایی که کنار پنجره قرار دارند 250 یورو و برای سایر صندلی‌ها 150 یورو بود.

به گفته وی، این نوع قیمت‌گذاری عادی نبوده و فقط یکبار دیگر این اتفاق در سفری به هلند روی داده است.

 به گزارش تسنیم، امروز حدود 80 گردشگر خارجی از 9 کشور دنیا پروازی یک ساعته با هواپیمای 747sp هواپیمای جمهوری اسلامی ایران در آسمان تهران داشتند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه