جلسه پُربار شورای عالی اشتغال فردا با موضوع "اخراجی‌ها برگردند سرکار"

جلسه پُربار شورای عالی اشتغال فردا با موضوع "اخراجی‌ها برگردند سرکار"

خبرگزاری تسنیم: دبیر کل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران با اشاره به برگزاری جلسه فردای شورای عالی اشتغال گفت: جلسه فردا پُربار است و مهمترین دستور جلسه بحث اشتغال مجدد مقرری بگیران بیمه بیکاری است.

محمد عطاردیان در گفت‌و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه فردا دوشنبه جلسه شورای اشتغال با حضور نمایندگان کارگران و کارفرمایان برگزار می‌شود گفت: این جلسه با دستورات مختلف از جمله شیوه‌های اثر بخش اعطای تسهیلات بانکی برای افزایش تولید، اشتغال و طرح مجدد مقرری بگیران بیمه بیکاری برگزار خواهد شد.

 وی ادامه داد: از دیگر مباحثی که همواره در مسیر اشتغال حائز اهمیت بوده و در دولت یازدهم نیز بارها به آن اشاره شده است بحث ساماندهی بنگاه‌های پشتیبان کسب و کارهای خانگی، خرد و کوچک است که در جلسه فردا به بحث گذاشته می شود.

 عطاردیان با بیان اینکه راه‌کارهای مقابله با بیکاری در شرایط رکود تورمی نیز از دستورات جلسه فردای شورا است گفت: طرح توانمندی و آموزش مهارتی روستاییان، عشایر  و مناطق محروم با رویکرد اشتغال پایدار و طرح توانمند سازی مهغارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان در قالب همان کارورزی نیز بررسی می‌شود.

 دبیر کل کانون عالی انجمنهای صنفی کارفرمایی ایران با اشاره به شرایط رکود در واحدهای تولیدی کشور افزود: دولت یارانه و کمکی به واحدهای تولیدی کشور ارائه نکرده است. بنابراین در شرایط کنونی نمی توان منتظر بهبود وضعیت اشتغال زایی بود.

 انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه