۴ سالن ورزشی در اردبیل راه اندازی شد

4 سالن ورزشی در اردبیل راه اندازی شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده ناحیه بسیج سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان اردبیل گفت: امسال با همکاری و تلاش سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ۴ سالن ورزشی در اردبیل راه اندازی شده است.

سرهنگ عظیم عبدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: این سالن‌های ورزشی که به بهره برداری رسیده مجهز به امکانات ورزشی نوین بوده و برای استفاده عموم مردم آزاد است.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است در سال 94، 5 سال ورزشی با همت و تلاش سپاه حضرت عباس(ع) به بهره برداری رسیده و در اختیار ورزشکاران استان قرار گیرد.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان اردبیل افزود: مهمترین رسالت بسیج ترویج کارها و برنامه‌های فرهنگی بوده که در این راستا اقدامات بسیار اساسی انجام شده است.

عبدی بیان کرد: زیرساخت‌های برنامه های فرهنگی باید در استان به طور همه جانبه فراهم شود تا بتوانیم در حوزه فرهنگی پیشگام باشیم.

وی اشاره به جنگ نرم دشمنان گفت: بسیجیان باید در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشند و با هوشیاری، بصیرت و ولایتمداری تمام نقشه های دشمنان را خنثی کنند.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان اردبیل اظهار کرد: بسیج مظهر اراده، قدرت، پایداری و استقامت است و هدیه ای بسیار گران بها از طرف امام خمینی(ره) است.

عبدی بیان کرد: بسیجیان در تمام صحنه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پیشگام بوده اند و پشتیبان واقعی انقلاب و ولایت فقیه هستند که با جان و دل از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کرده و می‌کنند.

وی تصریح کرد: بسیج در حوزه‌های عمرانی نیز نقش اساسی داشته و احداث سالن‌ها و مجتمع‌های ورزشی از جمله کارهای عمرانی بسیج محسوب می شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon