مربی تیم راه‌آهن: ۹۰ دقیقه توپ را در اختیار داشتیم

مربی تیم راه‌آهن: 90 دقیقه توپ را در اختیار داشتیم

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم راه‌آهن تهران گفت:‌ تیم ما هیچ لیست مازادی ندارد و در جمع تیم ما بازیکنان باتجربه و با اخلاق زیادی هم وجود دارد ما به دنبال جذب هافبک هستیم تا در ادامه لیگ مشکلات تیم ما برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، علی لطیفی مربی تیم راه‌آهن تهران بعد از شکست تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز و در حالیکه به جای حمید استیلی در نشست خبری حضور یافته بود اظهار داشت: بازی خوبی ارائه دادیم و 90 دقیقه توپ و میدان در اختیار تیم ما بود. تیم ما در این بازی موفق نشد موقعیت‌های زیادی خلق کند و در ضدحملات تیم گسترش فولاد دروازه ما باز شد.

وی افزود: کمتر تیمی در ایران است که توپ را اینقدر مفید در زمین حفظ می‌کند و امروز ما موفق شدیم 90 دقیقه توپ را در اختیار خود داشته باشیم.

مربی تیم راه‌آهن تصریح کرد: تیم ما از پتانسیل بالایی برخوردار است و امروز بازی بسیار خوبی ارائه دادند و می‌توانستند بهتر از این باشند که امیدواریم از بازی‌های بعد نتایج خوبی را کسب کنیم.

لطیفی تأکید کرد: گسترش فولاد امروز بازی بسیار زیبایی ارائه داد و در ضدحملات تیم عملکرد بسیار بدی داشت و به همین دلیل گل خوردیم.

وی ادامه داد: تیم ما هیچ لیست مازادی ندارد و همه بازیکنان تیم ما بازیکنان جوان و آینده‌داری هستند و در جمع تیم ما بازیکنان باتجربه و با اخلاق زیادی هم وجود دارد ما به دنبال جذب هافبک هستیم تا در ادامه لیگ مشکلات تیم ما برطرف شود.

مربی تیم راه‌آهن گفت: حمید استیلی اول راه‌آهنی است و بعد پرسپولیسی؛ بازیکنان خروجی که از تیم راه‌آهن جدا می‌شوند به درخواست حمید استیلی به تیم پرسپولیس پیشنهاد داده می‌شوند تا خودشان را در این تیم نشان دهند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon