بازیکنانم عملکرد بسیار خوبی داشتند

بازیکنانم عملکرد بسیار خوبی داشتند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: امروز تیم ما عملکرد بسیار خوبی داشت و بازیکنان تیم کم کم به آمادگی مدنظر می‌رسند و امیدوارم از نیم فصل دوم تیم خوبی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، فراز کمالوند سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی مقابل راه‌آهن تهران اظهار داشت: امروز تیم ما بازی بسیار خوب و زیبایی ارائه داد و با خلق موقعیت‌های بسیار موفق شدیم تیم خوب راه‌آهن را شکست دهیم.

وی افزود: تیم راه‌آهن تیم بسیار خوبی است و از کادر فنی بسیار قوی و خوبی برخوردار است؛ تیم ما امروز نشان داد مقابل تیم‌های خوب عملکرد بسیار خوبی دارد و می‌تواند بازی بسیار خوبی ارائه دهد.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت:‌ امیدوارم از نیم فصل دوم نتایج بسیار خوبی کسب کنیم و با تقویت بازیکنان تیم خوبی را برای نیم فصل دوم آماده کنیم تا تیم در لیگ برتر حفظ شود.

کمالوند ادامه داد: تا آخر هفته اسم بازیکنان اضافه شده به تیم گسترش فولاد را اعلام نمی‌کنیم و از هفته آینده اسامی بازیکنان اضافه شده به تیم مشخص خواهد شد و در نقل و انتقالات در پست‌های دفاع، هافبک و مهاجم تیم را تقویت خواهیم کرد و احتمال اضافه شدن دروازه‌بان به تیم وجود دارد.

وی گفت: تیم, اردوی آمادگی در خارج از کشور برگزار خواهد کرد تا بازیکنان جدید با تیم هماهنگی پیدا کنند و تیم برای حضور در نیم فصل دوم لیگ برتر آماده شود.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز افزود: تیم راه‌آهن تیم بزرگی است و امروز تیم ما را بسیار زیر فشار گذاشت که نشان دادند بازیکنان جوان و خوبی دارند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon