۴۰ مربی حلقه صالحین در مدارس اردبیل فعالیت می‌کنند

40 مربی حلقه صالحین در مدارس اردبیل فعالیت می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی حلقه مربیان بسیج دانش آموزی استان اردبیل گفت: ۴۰ مربی حلقه صالحین در مدارس سطخ استان اردبیل فعالیت کرده و به آموزش مسائل مختلف دینی و مذهبی می پردازند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام بیدار عصر امروز در مراسم حلقه صالحین دانش آموزان استان اظهار کرد: این مربیان نقش ارزنده ای در بصیرت افزایی دانش آموزان و ترویج برنامه های دینی در بین دانش آموزان دارند که باید برنامه‌های علمی و دینی به طور همه جانبه در مدارس تقویت شود.

وی تصریح کرد: در تمامی مدارس استان حلقه‌های صالحین فعالیت گسترده‌ای دارند و برنامه‌های حلقه‌های صالحین در مدارس به صورت دقیقی ارئه می‌شود.

بیدار افزود: مهمترین رسالت حلقه های صالحین تغذیه فکری دانش آموزان و آشناسازی با مسائل دینی و معنوی بوده و نقش اساسی در آگاهی و هوشیاری دانش آموزان داشته‌اند.

سرمربی حلقه مربیان بسیج دانش آموزی استان اردبیل گفت: حلقه‌های صالحین با برنامه ریزی‌های فرهنگی در مدارس نقش ارزنده‌ای در تقویت برنامه‌های دینی در مدارس داشته‌اند و این برنامه‌ها باید به صورت راهبردی انجام شود.

وی بیان کرد: حلقه‌های صالحین در تربیت نیروهای نخبه و دانش‌آموزان پیشگام بوده‌اند و مهمترین رسالت این حلقه‌ها تربیت نیروهای متخصص و کاردان است.

بیدار افزود:  2 دانش‌آموز نخبه استان که توسط حلقه صالحین تربیت و آموزش یافته بودند توانستند در جشنواره مالک اشتر به مقام برتر دست یافتند و در این رقابت ها مورد تجلیل و قدرانی قرار گرفتند.

سرمربی حلقه مربیان بسیج دانش آموزی استان اردبیل اظهار کرد: دشمنان اسلام تلاش زیادی برای تضعیف بنیه دینی در بین دانش آموزان دارند و باید حلقه‌های صالحین در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: باید برنامه های دینی و معنوی به صورت همه جانبه در کلاس های درس توسط مربیان به دانش آموزان آموزش داده شود تا این دانش آموزان با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی آشنا شوند و در حفظ آن کوشا باشند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon