آموزش‌ بانوان طلاب حوزه‌های علمیه اردبیل تقویت می‌شود

آموزش‌ بانوان طلاب حوزه‌های علمیه اردبیل تقویت می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان اردبیل گفت: بانوان طلاب در حوزه علمیه استان با ارائه آموزش‌های معنوی، مذهبی و فرهنگی به خانواده‌ها نقش ارزنده‌ای در تحکیم بنیان خانواده دارند که این برنامه‌ها تقویت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت الاسلام علی اصغر قاسمی عصر امروز در همایش بانوان بسیجی استان اظهار داشت: بانوان طلاب بسیجی نقش ارزنده‌ای در ترویج مسائل دینی و مذهبی در جامعه داشته‌اند و برنامه‌های دینی باید در بین خانواده ها تقویت شود.

وی افزود: بانوان همانند آقایان در تمام عرصه ها پیشگام بوده‌اند و در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی به موفقیت های قالب توجهی دست یافته و پرچم ایران را توانسته اند در عرصه های بین المللی به اهتزاز در آورند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان اردبیل با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بانوان بسیجی با روحیه بسیجی و بصیرت و ولایتمداری دستاوردهای عظیمی کسب کرده اند.

قاسمی تصریح کرد: مهمترین ویژگی بانوی مسلمان رعایت حجاب و شئونات اسلامی، اراده قوی داشتن، ایمان و بصیرت است که این ویژگی ها می تواند موفقیت های بانوان را در عرصه های مختلف رقم بزند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 256 بانوی طلاب بسیجی در حوزه علمیه خواهران استان اردبیل فعالیت می‌کنند، افزود: رعایت حجاب یک مقوله اساسی و ارزشمند برای زن محسوب می‌شود و باید خانواده‌ها در این زمینه فرزندان خود را آگاه سازند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان اردبیل بیان کرد: بانوان بسیجی باید حضور پررنگ در صحنه های مختلف داشته باشند و با بصیرت خود تمام توطئه ها و دسیسه های دشمنان را خنثی کنند.

وی اظهار کرد: بانوان طلاب در حوزه علمیه استان با ارائه آموزش های معنوی، مذهبی و فرهنگی به خانواده ها نقش ارزنده‌ای در تحکیم بنیان خانواده دارند و این برنامه ها باید تقویت شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon