سالن ورزشی شهید مبارکی ناحیه مقاومت بسیج اردبیل افتتاح شد

سالن ورزشی شهید مبارکی ناحیه مقاومت بسیج اردبیل افتتاح شد

خبرگزاری تسنیم: همزمان با هفته بسیج و با حضور مسئولان استانی و فرماندهان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل سالن ورزشی شهید مبارکی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ فرهاد توحیدی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل عصر امروز در مراسم افتتاح سالن ورزشی شهید مبارکی ناحیه مقاومت بسیج اردبیل اظهار کرد: این سالن ورزشی با زیربنای 1 هزار و 200 متر مربع ساخته شده و برای راه اندازی این سالن 670 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه استفاده از این سالن ورزشی برای عموم مردم آزاد است، گفت: این سالن مجهز به امکانات نوین ورزشی است و با هزینه بسیار کم توسط سپاه حضرت عباس(ع) استان ساخته شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با گرامیداشت هفته بسیج تصریح کرد: بسیج میراث گرانبهای امام خمینی(ره) بوده و ما باید قدردان این میراث ارزشمند و گرانبها باشیم.

توحیدی بیان کرد: ما باید در تمام عرصه‌های زندگی خود بسیجی وار فعالیت کنیم و با روحیه بسیجی فعالیت‌ها و خدمات خود را تقویت کنیم.

وی گفت: بسیجیان در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی به موفقیت های زیادی دست یافته و با روحیه بسیجی این موفقیت ها دوچندان می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار کرد: حضور بسیجیان در عرصه های مختلف زمینه ای را فراهم کرده تا بتوانیم تمام توطئه ها و دسیسه های دشمنان را خنثی کنیم.

توحیدی گفت: رزمندگان بسیجی نقش ارزنده ای در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند و ما باید قدردان این عزیزان باشند و در حفظ دستاوردهای آنها کوشا باشیم.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در جامعه تصریح کرد: بسیجیان با ولایتمداری خود تمام این نقشه های دشمنان را خنثی کرده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: بسیج مظهر قدرت و اراده است و با وجود بسیجیان هیچ کشوری حق تجازو به خاک کشورمان را به خود نمی دهد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon