بودجه فرهنگی اردبیل افزایش یابد

بودجه فرهنگی اردبیل افزایش یابد

خبرگزاری تسنیم: شهردار اردبیل و بازرس مجمع بسیجان استان گفت: دولت باید توجهی ویژه به بودجه فرهنگی داشته باشد تا بتوانیم در حوزه فرهنگ به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یابیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در سومین مجمع بسیجیان استان در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: مجمع بسیج استان که از سال 93 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده ماهانه 8 جلسه داشته و تمامی جلسات پربار و تاثیرگذار بوده است.

وی تصریح کرد: مجمع بسیجیان استان در حوزه‌های مختلف از جمله اصناف، ورزشکاران، ادارات، دانش‌آموزان، دانشجویان و حوزه‌های دیگر فعالیت می‌کند و فعالیت‌های این مجمع در سال 93 عالی و خوب ارزیابی شده است.

بدری افزود: مهمترین نیاز مجمع بسیج استان ایجاد روابط عمومی قوی بوده تا این روابط عمومی بتواند با انعکاس خبرهای بسیج در عرصه‌های مختلف مردم را از فعالیت‌های بسیج آگاه کرده و تعامل همه جانبه‌ای با رسانه‌ها داشته و بتواند در فضای مجازی موفق عمل کند.

بازرس مجمع بسیجان استان اردبیل بیان کرد: ‌کارگروه‌های تربیتی و فرهنگی در مجمع بسیج استان باید تقویت شود تا تاثیرگذاری بهتری در جامعه داشته باشد.

وی گفت: اتاق ویژه‌ای به مجمع بسیج استان اختصاص داده شده تا جلسات مجمع به صورت منظم و برنامه‌ریزی شده برگزار شود.

شهردار اردبیل اظهار کرد: مجمع بسیج استان رسالت عظیمی در ترویج فرهنگ بسیج در جامعه دارد و باید در این راستا برنامه‌های خود را تقویت و راهبردی کند.

بدری با اشاره به حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: بسیجیان با ولایتمداری نقش ارزنده‌ای در پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی داشته‌اند و ما باید قدردان رشادت‌های این بسیجیان باشیم.

وی بیان کرد: دولت باید توجهی ویژه به بودجه فرهنگی داشته باشد تا بتوانیم در حوزه فرهنگ به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یابیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon