مجمع بسیجیان استان اردبیل برگزار شد

مجمع بسیجیان استان اردبیل برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: در سال ۹۳ دو مجمع بسیجیان در استان اردبیل برگزار شده و سومین مجمع نیز با حضور مسئولان استان و نمایندگان مجلس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، زکی اله خوشبخت عصر امروز در در سومین مجمع بسیجیان استان اردبیل اظهار کرد: صدور فرمان تشکل بسیج توسط امام خمینی(ره) یک فرمان طلایی و ماندگار است و این فرمان طلایی سبب نجات و ایجاد امید در دل مستضعفان شد.

رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: بسیج نماد قدرت یک کشور و وجود بسیج متضمن بقای نظام و پایداری انقلاب اسلامی است.

وی گفت: هفته بسیج یادآور فرمان حیاتی حضرت امام خمینی(ره) بوده و ما باید هفته بسیج را به طور ارزنده در استان گرامی بداریم و دستاوردهای بسیج را برای همگان بیان کنیم.

خوشبخت بیان کرد: مجمع بسیجیان استان از سال 92 استارت زده شده و این مجمع از سال 93 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است.

رئیس شورای شهر اردبیل افزود: در سال 93 دو مجمع بسیجیان در استان برگزار شده و سومین مجمع نیز با حضور مسئولان استان و نمایندگان مجلس برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: شکل‌گیری بسیج کشور را در مقابل تهدیدها و تحریم‌های دشمنان مستحکم ساخته و بسیجیان با اراده قوی تمام توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده اند.

خوشبخت گفت: بسیجیان در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف حضور پررنگی داشته و همواره پشتیبان اصلی ولایت فقیه بوده و با جان و دل از خاک کشور دفاع کرده اند.

رئیس شورای شهر اردبیل با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد جنگ نرم در کشور بیان کرد: باید بسیجیان و اقشار مختلف مردم در این زمینه هوشیاری لازم را داشته و توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon