بسیج همواره عامل خنثی‌سازی و کوری توطئه دشمنان بوده است

بسیج همواره عامل خنثی‌سازی و کوری توطئه دشمنان بوده است

خبرگزاری تسنیم: رئیس دانشگاه کردستان با اشاره به مأموریت‌های خطیر بسیج گفت: بسیج همواره عامل خنثی‌سازی و کوری توطئه دشمنان بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، فردین اخلاقیان عصر امروز در گردهمایی قشر بسیج دانشجویی که در دانشگاه کردستان برگزار شد با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج تشکلی است که از صدر اسلام وجود داشته و مسلمانان همواره گروه‌هایی را برای مقابله با کفار تشکیل می‌دادند.

وی گفت: بسیج معاصر مفتخر به این است که به دستور بنیانگذار انقلاب اسلامی تشکیل شده و تمام آحاد جامعه، پیر و جوان اکنون عضو بسیج هستند.

رئیس دانشگاه کردستان خاطرنشان کرد: بسیج همواره در دوران جنگ تحمیل و دفاع مقدس افتخار آفرینی کرده و عامل خنثی‌سازی و کوری چشم دشمنان شده است.

وی با اشاره به این که بسیجیان پیام انقلاب اسلامی را به جهانیان صادر کردند گفت: به خاطر عملکرد درخشان که در جنگ تحمیلی از خود نشان داد فرمان توسعه آن در سایر حوزه‌ها نیز صادر شد.

اخلاقیان خدمت به اسلام، جامعه و مردم را افتخاری دانست که بسیج در کانون آن قرار گرفته و گفت: توسعه بسیج در حوزه‌های مختلف از جمله دانشجویی و اساتید به فرمان امام خمینی(ره) انجام شد.

وی با اشاره به تشکیل بسیج دانشجویی و اساتید در دانشگاه کردستان افزود: بسیج دانشجویی و اساتید در دانشگاه کردستان فعالیت خوبی انجام داده اما انتظار می‌رود که فعالیت‌های بیشتری انجام شود که دانشگاه وظیفه پشتیبانی از آن را بر عهده دارد.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان هم در این جلسه اظهار کرد: بسیج دانشجویی میراث گرانبهایی است که نهال آن توسط امام راحل کاشته شده و امروز تبدیل به درختی تنومند شده است.

علی محمدپناه گفت: قابلیت های بسیج دانشجویی برگرفته از ایمان عمیق نشاط جوانی است که با آرمان‌های امام(ره) که دانشگاه باید کارخانه انسان سازی باشد مطابقت دارد.

وی تصریح کرد: به فرمان امام خمینی(ره) دانشجو باید احساس سیاسی داشته باشد اما سیاست زده نباشد بنابراین می‌توان دانشجوی سیاسی بود اما خود را گرفتار سیاست‌های رایج در جناح‌های مختلف نکرد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon