فرماندار کاشمر رئیس نمونه انجمن کتابخانه‌های خراسان رضوی شد

فرماندار کاشمر رئیس نمونه انجمن کتابخانه‌های خراسان رضوی شد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار کاشمر به عنوان رئیس نمونه انجمن کتابخانه‌های عمومی در بین شهرستان‌های استان خراسان رضوی انتخاب و طی مراسمی در مشهد مقدس با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و سایر مسئولان از وی تقدیر شد.

محمدرضا بدیع زادگان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشمر اظهار کرد: مهدی فروزان فرماندار و رییس انجمن کتابخانه‌های عمومی کاشمر که از بدو ورود به این شهرستان و تصدی مسئولیت فرمانداری کاشمر اهتمام خاصی به موضوع کتابخانه‌ها داشته است به تشخیص اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به عنوان رییس نمونه این انجمن انتخاب شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کاشمر افزود: شهرستان کاشمر موفقیت‌های چشمگیری را در چند سال اخیر در زمینه توسعه و تجهیز کتابخانه‌ها کسب کرده به گونه‌ای که عدد کتابخانه‌های عمومی و مشارکتی کاشمر از عدد 6 به 12 رسیده و همچنین با عضویت 13 درصد جمعیت این شهرستان در کتابخانه‌های عمومی رتبه اول استان را در این زمینه دارد.

وی افزود: این موفقیت‌ها مرهون حمایت مسئولان ارشد شهرستان به ویژه فرماندار کاشمر است چرا که ایشان پس از آنکه مسئولیت فرمانداری کاشمر را بر عهده گرفتند اولین اداره و نهادی را که در شهرستان برای بازدید انتخاب کردند، کتابخانه‌های عمومی کاشمر بود.

بدیع زادگان خاطرنشان کرد: فرماندار کاشمر از معدود فرماندارانی است که شخصاً در جلسات انجمن کتابخانه‌ها حضور یافته و اداره جلسه را برعهده می‌گیرد ضمن اینکه با پیگیری‌های ایشان انجمن خیرین کتابخانه ساز هم برای اولین بار در سطح استان در کاشمر تشکیل شد و اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon