ویزیت بیماران مناطق محروم بیجار توسط اکیپ‌های بسیج جامعه پزشکی

ویزیت بیماران مناطق محروم بیجار توسط اکیپ‌های بسیج جامعه پزشکی

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده سپاه بیجار از اعزام ۲ اکیپ پزشکی به روستاهای پر جمعیت جوروندی و همایون در شهرستان بیجار به منظور ویزیت رایگان بیماران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیجار، حسن عسگری صبح امروز در مراسم اعزام اکیپ‌های پزشکی بیجار به مناطق محروم با تشریح فعالیت‌های بسیج مستضعفین در راستای محرومیت زدایی اظهار کرد: یکی از برنامه های راهبردی بسیج مستضعفین ارتقای سطح سلامت جامعه است.

وی با بیان اینکه سپاه بیجار با همکاری مرکز بهداشت و درمان اقدام به اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم کرده است، گفت: امروز 2 اکیپ پزشکی به روستاهای پر جمعیت جوروندی وهمایون برای ارائه خدمات سرپایی و درمانی اعزام شدند.

جانشین فرمانده سپاه بیجار با اشاره به رایگان بودن تمامی خدمات درمانی و دارویی به بیماران روستایی خاطرنشان کرد: افرادی که پس از تشخیص پزشک نیاز به ارائه خدمات درمانی بیشتری داشته باشند، پس از شناسایی به مرکز شهرستان ارجاع داده می‌شوند.

وی با بیان اینکه این اکیپ‌ها متشکل از نیروهای زبده و پزشکان متخصص و عمومی است، گفت: این 2 اکیپ به مدت 2 شبانه روز در روستاهای همایون و جوروندی مستقر خواهند بود.

عسگری شناخت محرومان و تلاش در راستای محرومیت زدایی را از وظایف خطیر بسیج برشمرد و افزود: بسیج مستضعفین با هدف خدمت به مردم و در راستای محرومیت زدایی در مناطق محروم تشکیل شده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon