اصفهانیان: پرسپولیسی‌ها درباره جهانبازی نامه نزدند، قلعه‌نویی باید قانونمدار باشد

اصفهانیان: پرسپولیسی‌ها درباره جهانبازی نامه نزدند، قلعه‌نویی باید قانونمدار باشد

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: قلعه‌نویی باید قانونمدار باشد و اگر اعتراضی دارد به صورت کتبی اعتراضش را اعلام کند.

فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره اعتراض‌های امیر قلعه‌نویی به قضاوت یدالله جهانبازی در دربی 79 اظهار داشت: هر اعتراضی که به نوع قضاوت داوران وجود دارد، باید طبق قانون صورت بگیرد. اگر استقلالی‌ها به قضاوت جهانبازی اعتراضی دارند، می‌توانند این اعتراض را به صورت کتبی بنویسند و ما هم بعد از بررسی اعتراض به صورت کتبی جواب‌شان را خواهیم داد. اینکه بعد از بازی بخواهیم این همه علیه داوری صحبت کنیم درست نیست و نباید مقصر همه چیز را داور بازی بدانیم.

رئیس کمیته داوران یادآور شد: هیچکس نمی‌تواند بلافاصله بعد از بازی به این صراحت و واضحی در خصوص قضاوت جهانبازی صحبت کند. من که خودم ناظر بازی بودم، اکنون نمی‌توانم به صورت کامل قضاوت جهانبازی را آنالیز کنم و باید فیلم بازی را به صورت کامل ببینم و بعد در این خصوص صحبت کنم.

اصفهانیان در خصوص اینکه قلعه‌نویی اصلی‌ترین عامل شکست تیمش مقابل پرسپولیس را نوع قضاوت جهانبازی عنوان کرده است، گفت: با توجه به فشاری که روی این عزیزان وجود دارد و حساسیت بالای دربی پایتخت مسلم است که چنین صحبت‌هایی انجام شود تا فشار هواداران را کم کنند. ضمن احترام به قلعه‌نویی، او باید قانون‌مدار باشد. اگر اعتراضی به داوری دارد باید با سند و مدرک به صورت کتبی اعتراضش را اعلام کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیسی‌ها پیش از بازی به کمیته داوران نامه نوشته بودند و به انتخاب جهانبازی اعتراضی داشتند، عنوان کرد: ما نامه‌ای ندیدیم و اگر هم پرسپولیسی‌ها نامه‌ای نوشته باشند به دست ما نرسیده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon