فضای فرهنگی ورزشی دهگلان توسعه می‌یابد

فضای فرهنگی ورزشی دهگلان توسعه می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه دهگلان گفت: توجه به جوانان و نیاز آنها یکی از برنامه‌های سپاه است که در این راستا سپاه شهرستان دهگلان ساخت ۳ سوله را در این شهرستان کلنگ زنی کرده که یکی از طرح‌ها سال گذشته در شهر بلبان آباد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهگلان، سرهنگ حق‌رضا نادرپناه صبح امروز در آئین افتتاح سوله فرهنگی ورزشی صالحین شهدای روستای قروچای بخش مرکزی شهرستان دهگلان اظهار داشت: توجه به جوانان و نیاز آنها یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های سپاه است.

وی گفت: در این راستا سپاه شهرستان دهگلان ساخت 3 سوله را در این شهرستان کلنگ زنی کرده که یکی از طرح‌ها سال گذشته در شهر بلبان آباد به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه شهرستان دهگلان  به ساخت سوله فرهنگی ورزشی روستای قروچای اشاره و خاطرنشان کرد: این طرح در زمین به مساحت 440 مترمربع با همیاری اهالی روستا قروچای ساخته شده و زمینی آن هم توسط خیران همین روستا اهدا شده است.

وی گفت: اعتبار اولیه این طرح 65 میلیون تومان بوده است که تاکنون بسیج در راستای تکمیل و بهره برداری از آن 123میلیون تومان هزینه کرده است که با تکمیل سیستم گرمایشی و کف پوشش این سالن بیش از 70 میلیون تومان دیگر لازم است.

نادرپناه به خمات بسیج در مناطق روستایی و محروم شهرستان دهگلان اشاره کرد و افزود: محرومیت زدایی یکی از اهداف اساسی و سرلوحه کارهای سپاه و بسیج در مناطق محروم روستایی است و در این زمینه موفقیت‌های زیادی در شهرستان دهگلان به دست آمده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon