افزایش کیفیت و برندسازی لازمه توسعه صنعت لوازم خانگی است

افزایش کیفیت و برندسازی لازمه توسعه صنعت لوازم خانگی است

خبرگزاری تسنیم: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برندسازی، افزایش صادرات، افزایش کیفیت و توجه بیشتر به تحقیق و توسعه از مهمترین اولویتهای توسعه صنعت لوازم خانگی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شاتا، نعمت زاده در جمع تولیدکنندگان،انجمن ها وتشکلهای صنعت لوازم خانگی با اشاره به ضرورت آسیب شناسی و ارتقاء نقاط قوت صنعت لوازم گفت: رفع موانع تولید و صادرات باید با کمک تولیدکنندگان لوازم خانگی صورت بگیرد.
نعمت زاده افزود: باید فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی در جامعه بیشتر گسترش یابد و خود تولیدکنندگان نیز با افزایش کیفیت و توسعه خدمات پس از فروش به این مهم کمک نمایند.
وی همچنین با بیان اهمیت لایحه ای که به مجلس شورای اسلامی ارائه شده افزود : با هماهنگی صندوق توسعه به شرکتها تسهیلات لازم  بابت تفاوت انرژی که صرفه جویی میشود پرداخت می شود.
وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت: به شرط آنکه تولیدات کیفیت بالای داشته باشد وزارت نفت نیز حمایتهای لازم را انجام خواهد داد.
نعمت زاده تاکید کرد:صنعت لوازم خانگی قابلیت یک حرکت جهشی دارد و با تلاش تولیدکنندگان می تواند سهم خود را در کل صنعت افزایش دهد.
تشکیل  کارگروهها، انجام اصلاحات لازم در تعرفه ها ، حمایت از تبلیغات داخلی ، مشکلات بانکی و  افزایش نقش تشکلها و انجمنها ازجمله موارد مهمی بود که از سوی تولیدکنندگان لوازم خانگی در این جلسه مطرح شد.
همچنین بومی سازی تکنولوژی تولید درصنعت لوازم خانگی،انتقال نسبی تکنولوژیهای نوین و روز دنیا در این صنعت ، ایجاد نسبی و محدود برند و شروع سرمایه گذاری در بخش تحقیق و توسعه و خدمات پس از فروش ،تولید بخش عمده ای از مواد اولیه، اجزاء و قطعات ،افزایش عمق ساخت داخل،وجود نیروی کار جوان، فعال و  مستعدو بازار مناسب در داخل و کشورهای همجوار و منطقه از مزیت های این صنعت بود که در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه