افتتاح دو نمایشگاه کتاب استانی در یک روز

افتتاح دو نمایشگاه کتاب استانی در یک روز

خبرگزاری تسنیم: دویست و هفتاد و دومین و دویست و هفتاد و سومین نمایشگاه های کتاب استانی صبح چهارشنبه، پنجم آذرماه به صورت هم زمان در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و خراسان جنوبی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ دویست و هفتاد و دومین نمایشگاه کتاب استانی و چهاردهمین نمایشگاه کتاب یاسوج با حضور235 ناشر از سراسر کشور و بیش از40 هزار عنوان کتاب در 120 غرفه درمحل مصلی نمازجمعه شهر یاسوج برگزار می‌شود. برای این نمایشگاه مبلغ 280 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب در نظر گرفته شده است. برگزاری نشست‌های تخصصی درحوزه نشر،سبک پوشش ایرانی و اسلامی، کارگاه داستان‌نویسی، شاهنامه‌خوانی، شب شعر، رونمایی و نقد و بررسی کتب استان، برگزاری جشن کتاب و ایستگاه نقاشی و سرگرمی کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌های جنبی درنظرگرفته شده برای این نمایشگاه است.

همچنین دویست و هفتاد و سومین نمایشگاه کتاب استانی و نهمین نمایشگاه کتاب بیرجند با حضور253 ناشر و ارائه 43 هزارعنوان کتاب در 120غرفه و در دو سالن درمحل دائمی نمایشگاه‌های بیرجند واقع در خیابان معلم این شهر برگزارمی‌شود.

برای این نمایشگاه مبلغ 320 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب در نظر گرفته شده است. برگزاری نشست روش‌های پرورش خلاقیت در کودکان، آموزش مهارت تفکر انتقادی در ادبیات داستانی کودک، نقد و بررسی کتاب‌های حوزه کودک با حضور مصطفی رحماندوست، تصویرسازی کتاب کودک، جنگ شادی کتاب و ایستگاه نقاشی و سرگرمی ازجمله برنامه‌های جنبی است که برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

این دو نمایشگاه‌ها به صورت هم زمان از تاریخ 5 تا 11 آذرماه برگزار می‌شود.

نمایشگاه‌های کتاب استانی با همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و حمایت معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران