دشمنان نظام و انقلاب «سرافکنده»خواهند بود

دشمنان نظام و انقلاب «سرافکنده»خواهند بود

خبرگزاری تسنیم: در بخشی از پیام رئیس بنیاد شهید به مناسبت هفته بسیج آمده: با حضور بسیجیان مؤمن و متعهد، دشمنان نظام و انقلاب همیشه و در تمامی طول تاریخ سرافکنده و زبون خواهند بود و آرمان‌های متعالی انقلاب و مواریث امام و شهدا حفظ خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت هفته بسیج مستضعفان، نیروهای نظامی و بسیجی را نیروهایی مؤمن و با اخلاص عنوان کرد که با حضور آنان آرمان های متعالی انقلاب و مواریث امام و شهدا حفظ خواهد شد. متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:

بسمه تعالی

«نیروهای نظامی و بسیجی ما مؤمن و با اخلاصند و به عنوان پشتوانه‌ای که هیچ خدشه‌ای در آن راه ندارد, محسوب می‌شوند». حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای

از نیروهایی که همواره در حفظ و پاسداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوشا بوده اند و در تمامی صحنه های حساس حضور فعال داشته و مقتدرانه عمل کرده اند بسیجیان بوده اند که خالصانه و عاشقانه جهت پاسداری از امنیت و کیان نظام اقدامات شایسته‌ای از خود نشان داده اند.

بیشترین تأکید بر نقش بسیج در صحنه های انقلاب را در نزد امام خمینی (س) مشاهده می کنیم که فرمودند: «ملتی که در خط اسلام ناب محمدی و مخالف با استکبار و پول پرستی و تحجرگرایی و مقدس نمایی است، باید همه افرادش بسیجی باشند و فنون نظامی و دفاعی لازم را بدانند، چرا که در هنگامه خطر، ملتی سربلند و جاوید است که اکثریت آن، آمادگیهای لازم رزمی را داشته باشند. خلاصه کلام، اگر به کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و الا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند.»

به یقین با حضور بسیجیان مؤمن و متعهد، دشمنان نظام و انقلاب همیشه و در تمامی طول تاریخ سرافکنده و زبون خواهند بود و آرمان‌های متعالی انقلاب و مواریث امام و شهدا حفظ خواهد شد و ادامه خواهد داشت.

سید محمد علی شهیدی

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران