افزایش ۱۲ میلیون تومانی قیمت مسکن مهر فاز ۱۱ پردیس

افزایش 12 میلیون تومانی قیمت مسکن مهر فاز 11 پردیس

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت عمران پردیس از افزایش ۱۲ میلیون تومانی قیمت مسکن مهر فاز ۱۱ این شهر خبر داد.

حسن ولی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: به متقاضیان اعلام کردیم که قیمت واحدهای مسکن مهر فاز 11 پردیس  12 میلیون تومان افزایش یافت.

وی در پاسخ به این پرسش که بر چه اساسی این افزایش قیمت را به متقاضیان اعلام کرده‌اید، بیان کرد: بر اساس بخشنامه مربوط به خدمات زیربنایی و روبنایی این افزایش قیمت صورت گرفته است.

یکی از متقاضیان مسکن مهر نیز در تماس با خبرگزاری تسنیم گفت: دیروز پیامی در پرتابل متقاضیان مسکن مهر قرار گرفته با این مضمون که باید 12 میلیون تومان دیگر به صورت علی‌الحساب تا تاریخ 30 آذرماه واریز شود.

وی با اشاره به متن پیام شرکت عمران گفت:‌ در این پیام خطاب به متقاضیان تاکید شده؛ به اطلاع می‌رساند همانگونه مستحضر هستید هزینه‌های ساخت و ساز مسکن مهر تماما از محل آورده متقاضی و تسهیلات بانکی تامین می‌گردد و اتمام پروژه و تحویل واحدها منوط به انجام تعهدات مالی متقاضیان است. در مرحله ثبت‌نام و دعوت از متقاضیان برای انتخاب واحد به دلیل نهایی نشدن قیمت مسکن مهر مدیریت وقت قیمت‌ها به‌صورت علی‌الحساب اعلام نمود. در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اتمام پروژه‌های مسکن مهر و تسهیل در ساخت و ساز و تکمیل واحدها ضروری است حداکثر تا تاریخ 30 آذرماه سال جاری مبلغ 120 میلیون ریال به حساب متمرکز مسکن مهر خود واریز نمایید. ضمنا متقاضیانی که سقف اولیه اعلام شده را واریز ننموده‌اند می‌بایست علاوه بر مبلغ فوق‌الذکر بدهی قبلی خود را نیز واریز نمایند.»

وی با بیان این‌‌که در این مرحله به متقاضیان مسکن مهر فاز 11 پیام پرداخت 120 میلیون ریال را ارسال کرده‌اند، اظهار کرد: این در حالی است که رقم اعلامی به متقاضیان مسکن مهر این فاز با احتساب دستورالعمل افزایش قیمت مسکن مهر سال گذشته وزارت راه و شهرسازی 28 میلیون تومان بود.

 وی ادامه داد: بیشتر متقاضیان این فاز حدود 25 میلیون تومان را واریز کرده‌اند و حداکثر باید 3 میلیون تومان دیگر برای واحد مسکن مهر خود واریز می‌کردند، این در حالی است که شرکت عمران پردیس از آنها خواسته 12 میلیون تومان را به صورت علی‌الحساب واریز کنند که از رقم اعلامی قبلی 9 میلیون تومان نیز بیشتر است.

به گزارش تسنیم 29 مهرماه سال‌جاری مدیرعامل شرکت عمران پردیس با تاکید بر اینکه منتظر تکمیل سریع‌تر آورده مردم در مسکن مهر هستیم به تسنیم گفته بود: هیچگونه افزایش قیمت جدیدی در پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس نداریم.

حسن ولی‌پور اظهار کرد: هیچگونه افزایش قیمت جدیدی در پروژه‌های مسکن مهر نداریم و فقط به دستورالعمل قبلی وزارت راه و شهرسازی در رابطه با افزایش قیمت ساخت مسکن مهر عمل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دستورالعمل‌ها در سال‌های گذشته اجرا شده است، تاکید کرد: در رابطه با تکمیل پروژه‌های مسکن مهر منتظر واریز سریع‌تر آورده از سوی مردم هستیم تا بتوانیم هرچه سریعتر فازهای مسکن مهر را به متقاضیان تحویل دهیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه