شبکه‌های ماهواره‌ای افزایش آمار طلاق در جامعه را به دنبال دارد

شبکه‌های ماهواره‌ای افزایش آمار طلاق در جامعه را به دنبال دارد

خبرگزاری تسنیم: مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردبیل با اشاره به برخی از آسیب‌های ماهواره در جامعه گفت: افزایش آمار طلاق و سستی بنیاد خانواده‌ها از دستاوردهای ماهواره محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت الاسلام نجات فیاضی ظهر امروز در همایش فرهنگی بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) در سالن ولایت اردبیل اظهار کرد: ترویج اندیشه زینبی در بین زنان جامعه اسلامی امری ضروری و اساسی بوده که باید در این راستا اهتمام جدی داشت.

وی بصیرت و آگاهی را نخستین شاخصه حضرت زینب دانست و گفت: جامعه امروزی نیز نیازمند رفتار زینب گونه است، زنانی که با آگاهی از توطئه ها و دسیسه های دشمن، خانواده ها و فرزندان را از خطرات احتمالی آن آگاه سازند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردبیل با بیان اینکه خانواده از ارکان مهم تمدن اسلامی به شمار می رود بر بصیرت‌افزایی و افزایش‌آگاهی خانواده ها و به ویژه زنان تاکید کرد.

فیاضی با تشریح اینکه نقش زنان در طول تاریخ همواره بر همگان روشن و مشخص است، افزود: در طول تاریخ و به ویژه در جوامع اسلامی هر تغییری مثبتی که در جامعه رخ داده بی شک زنان نقش اساسی در آن داشته اند.

وی با اشاره به 7 هزار شهید زن و 5 هزار و 800 جانباز از جامعه زنان، نقش اساسی زنان را در طول 8 سال دفاع مقدس یادآور شد و گفت: زنان جامعه اسلامی با حمایت های مستقیم و غیرمستقیم در پشت جبهه‌ها، پشتیبانی و حضور مستقیم در جبهه ها در کنار مردان و فرزندان خود حماسه‌آفرینی کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردبیل با بیان اینکه همانند دین اسلام هیچ دینی نقش محوری به زن نداده است، تصریح کرد: همین نقش محوری است که زنان تاریخ‌ساز را در جوامع اسلامی پرورش داده است، زنانی که همانند حضرت زینب(س) و فاطمه زهرا(س) با خداباوری توانسته اند در کنار مردان تاریخ‌ساز باشند.

فیاضی با اشاره به برخی از آسیب‌های ماهواره در جامعه اظهار کرد: افزایش آمار طلاق، سستی بنیاد خانواده ها، خشونت، روی آوردن جوانان به زندگی مجردی، فساد و بی بندوباری، بلوغ زودرس، آموزش تفریحات ناسالم و جذاب نشان دادن آن، القای شکاف میان حاکمیت و مردم و ترویج مدگرایی، بی‌حجابی و بی عفتی تنها گوشه‌ای از آسیب‌های ماهواره است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon