۴۵ هزار فرصت شغلی در استان قم ایجاد می‌شود


45 هزار فرصت شغلی در استان قم ایجاد می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ۱۵۰۰ مجوز واحد صنعتی برای احداث در استان قم صادر شده ‌که در حال ساخت هستند و با پیشرفت ۵۰ درصدی در این واحدها می‌توان ۴۵ هزار فرصت شغلی در سال آینده در استان قم ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، علی یزدانی ورزنه ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم که در سالن همایش امام علی (ع) اتاق بازرگانی،‌ صنایع، معادن و کشاورزی این استان برگزار شد، اظهار کرد: تعامل سازمان صنعت، معدن و تجارت راهکاری برای توسعه آموزه‌های اقتصادی است.

معاون توسعه مدیریت، منابع انسانی و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه باید برای بالا بردن سطح رضایت مردم تلاش کرد افزود: با افزایش رضایت مردم در جامعه رضایت از نظام جمهوری اسلامی بالاتر می‌رود که سبب رضایت خداوند نیز می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه استان قم جز استان‌هایی در کشور است که از نیروی انسانی بالایی برخوردار است گفت:  ظرفیت‌های زیادی در استان قم وجود دارد که باید از آن‌ها به‌درستی استفاده کرد.

یزدانی ورزنه با اشاره به اینکه معادن زیادی در استان قم وجود دارد خاطرنشان کرد: قم با آمار بیکاری معادل 10.7 درصد در استان‌های کشور در رتبه 17 قرار دارد.

معاون توسعه مدیریت، منابع انسانی و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت بابیان اینکه این جایگاه مناسبی برای استان قم نیست افزود: برای رسیدن به سیاست‌های مدنظر مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی باید تلاش بیشتری انجام شود.

وی با عنوان اینکه قوه مجریه برای اجرایی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به کمک سایر قوا نیاز دارد افزود: اقتصاد عدالت محور به دنبال این است که ثروت و دارایی را افزایش دهد و به دنبال تقسیم فقر نیست.

یزدانی ورزنه با عنوان اینکه 62 اتحادیه صنفی در استان قم فعالیت می‌کنند خاطرنشان کرد: استفاده از تولیدات داخلی در کشور برای تحقق اقتصاد مقاومتی لازم است و این با نصب پوستر و برگزاری همایش محقق نمی‌شود.

معاون توسعه مدیریت، منابع انسانی و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر لزوم عمل کردن به رهنمودهای مقام معظم رهبری افزود: 1500 مجوز واحد صنعتی برای احداث در استان قم صادرشده است که در حال ساخت هستند وجود اظهار کرد: با پیشرفت 50 درصدی در این واحدها می‌توان به 45 هزار فرصت شغلی در سال آینده در استان قم ایجاد کرد.

یزدانی ورزنه با تأکید بر اینکه استفاده از تشکل‌های مردمی سبب کاهش بار سنگین کارها از عهده دولت می‌شود افزود: تجربه،‌ تعامل سازنده، سلامت فردی در ابعاد مختلف و هماهنگی باسیاست‌های دولت از شرایط مدیران استانی بخش صنعت، معدن و تجارت کشور است و پذیرای نقدها به سازمان هستیم.

معاون توسعه مدیریت، منابع انسانی و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت بر لزوم همکاری صداوسیما در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در فرهنگ‌سازی دارند و باید به وظیفه خود عمل کنند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon