مردم آبادان و خرمشهر از تاکسی‌های پلاک اروند استقبال نکردند

مردم آبادان و خرمشهر از تاکسی‌های پلاک اروند استقبال نکردند

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام منطقه آزاد اروند گفت: به تاکسی دار‌های آبادان و خرمشهر اعلام کردیم که ۴۰ میلیون تومان برای تعویض تاکسی‌ها به خودروی پلاک اروند پرداخت می‌کنیم اما متأسفانه از تاکسی‌های پلاک اروند استقبالی نشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، عبدالله کعبی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سطح توقعات از سازمان منطقه آزاد اروند بالا است و همین سبب شده اقدامات این سازمان کمتر دیده شود.

وی با بیان اینکه مبلغ 80 میلیارد ریال به آموزش پرورش و شبکه بهداشت ودرمان آبادان و خرمشهر کمک شده، گفت: مقرر شد مبلغ یک میلیارد ریال وام با بهره کم به پزشکان این منطقه برای ارتقا به مقطع فوق تخصص پرداخت کنیم.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه همه هزینه‌های آب و برق مدارس آبادان و خرمشهر نیز توسط سازمان منطقه آزاد پرداخت شده است، عنوان کرد: همه این اتفاقات برای نخستین بار در آبادان و خرمشهر رخ داده است.

کعبی با اشاره به مشکلات گمرکی در شهرک صنعتی آبادان بیان کرد: هم اکنون گمرک در منطقه شهرک صنعتی آبادان مستقر شده و فعال است.

وی نرخ رشد سرمایه گذاری در آبادان را 47 درصد اعلام کرد و گفت: چنین رشدی نیز برای نخستین بار در منطقه صورت گرفته است.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد به هر تعهدی که داده عمل کرده و از این به بعد نیز عمل خواهد کرد.

کعبی افزود: به تاکسی دار‌های آبادان و خرمشهر اعلام کردیم که 10 میلیون تومان کمک بلاعوض و 30 میلیون تومان وام با بهره 14 درصدی برای تعویض خودرو‌ها به خودروی پلاک منطقه آزاد اروند پرداخت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این اقدام کمک خوبی برای تعویض خودروهای تاکسی شهری است، عنوان کرد: چنین اقدامی در هر شهر دیگری انجام می‌شد مورد استقبال زیاد مردم قرار می‌گرفت اما متأسفانه در آبادان و خرمشهر این گونه نشد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon