۷۳۸ پرونده تعزیرات حکومتی در شهرستان سقز مختومه شد

738 پرونده تعزیرات حکومتی در شهرستان سقز مختومه شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان سقز گفت: تعداد ۷۳۸ فقره پرونده نیز مختومه شده که تاکنون بیش از ۱۱ میلیارد ریال جریمه از محل این پرونده‌ها دریافت شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، علی‌اکبر ورمقانی فرماندار شهرستان سقز ظهر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان سقز اظهار کرد: پیشگیری و کنترل بیشتر مرزها از  بهترین راهکارها برا ی کاهش قاچاق کالا و ارز است.

وی گفت: قاچاق کالا در کشور ما، علاوه بر آثار سوء اقتصادی به عنوان یک چالش اقتصادی و اجتماعی حائز اهمیت است.

فرماندار شهرستان سقز پدیده شوم قاچاق را به عنوان یک تهدید جدی بر بدنه اقتصادی کشور عنوان و تصریح کرد: قاچاق کالا خروج بی حاصل ارز، فرار گسترده سرمایه، افزایش بیکاری و کاهش تولیدات صنعتی داخلی را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه، باید نظارت‌ها در کنترل امر قاچاق کالا بیشتر باشد گفت: ادارات متولی باید تعداد بازرسان را افزایش یا از بازرسین افتخاری در این حوزه استفاده کنند.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان سقز هم در این جلسه گفت: از اول امسال تاکنون 776 فقره پرونده قاچاق کالا به اداره تعزیرات سقز وارد شده که برای این تعداد پرونده  21 میلیارد و 853 میلیون ریال جریمه صادر شده است.

سید فرید قادرزاده افزود: امسال از شهرستان دیواندره نیز، 580 پرونده نیابتی ارجاعی به سقز ارسال و برای آن تشکیل پرونده شده است.

وی خاطر‌نشان کرد: تعداد 738 فقره پرونده نیز مختومه شده که تاکنون بیش از 11 میلیارد ریال جریمه دریافت شده است.

‌انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon